Lifting σε δύο καρέκλες της κουζίνας!

Είχα 4 καρέκλες σ'αυτό το "μοντελάκι"κάπου ξεχασμένες εδω και πολύ καιρό στην αποθήκη...έλα όμως που τώρα τελευταία "ψάχνομαι",συνέχεια τι θα βρώ να ανακαινίσω,να βάψω,να ράψω....και πάει λέγοντας...έτσι σκέφτηκα τα γνωστά....το πάμε απο την αρχή λοιπόν, τρίψιμο με τα ειδικά σφουγγαράκια,βάψιμο με χρώμα του νερού (πάντα το επιλέγω στα βαψίματα),πιστεύω ότι στρώνει καλύτερα με το πινέλο....
στην συνέχεια περιμένω να στεγνώσει να περάσω το δεύτερο και τρίτο και τέταρτο χέρι....όχι τίποτα άλλο  να αγγίξουμε την τελειότητα(εδω γελάω)και τέλος πήρα ύφασμα για να δώσω λίγο χρώμα στα καθίσματα(κανονικά θέλουν άλλαγμα,αλλά δεν μπορώ να κάνω και τον ταπετσέρη)όπότε τα αφήνω για αργότερα.Τα χρώματα είναι στο απαλό το ρόζ-λιλά,και το παστέλ της πολύ ανοιχτής μέντας.Προς το παρόν τελείωσα αυτές τις 2 ,όσο για τις άλλες καρέκλες,μπορούν να περιμένουν.....













Σχόλια

  1. Πολύ χαριτωμένες Μαρία και με μπόλικο χαρακτήρα από τα παλιά! Γεια στα χέρια σου που τούς ξαναέδωσες ζωή! Καλό βράδυ & καλό μήνα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνω αυτή την προσπάθεια,γιατί βλέπω το αποτέλεσμα και με ικανοποεί Δήμητρα,αυτός είναι ο κύριος λόγος της ανανέωσης παλιών πραγμάτων....εύχομαι ένας ξεκούραστο και καλό μήνα....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Πετυχημένο το "λίφτινγκ"!!!
    Συγχαρητήρια!!!
    Καλό μήνα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασε απο αρκετά στάδια Στέλλα μου για να γίνει το "lifting"...σ'ευχαριστώ και καλό μήνα....φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ πετυχημένη η μεταμόρφωση των καρεκλών Μαρία μου και το ύφασμα που επέλεξες τόσο ρομαντικό! Με το βολάν και τα μικρά ανθάκια δείχνει υπέροχο. Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τελευταία ΄τοχω με το βάψιμο σε συνάρτηση με το ράψιμο....καλό μήνα Χριστίνα μου και καλές θαλασσινές βουτιές!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες έγιναν οι καρέκλες σου, Μαρία!!
    'Εχω κι εγώ 4 τέτοιες...τώρα ξεσηκώθηκα να τις μεταμορφώσω!!!
    Καλή συνέχεια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Μαίρη μου, καλή αρχή και σ'εσένα και να δούμε το αποτέλεσμα...καλό καλοκαίρι και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Είσαι κι επίσημα ο Φουστάνος των καρεκλών!!! Πολύ μου αρέσουν! Καλό σου μήνα Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πλάκα έχεις Αλεξάνδρα μου,ενίοτε και τα έπιπλα μπαίνουν σ'αυτη την διαδικασία της "ολικής επαναφοράς"....καλό μήνα.... φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χαριτωμένες και πολύ country chic έγιναν οι καρεκλίτσες σου Μαρία μου! Αυτό το μοντελάκι κυκλοφορούσε πολύ πριν 20 χρόνια και το είχαμε βαρεθεί (η μαμά μου ακόμα τις έχει) αλλά εσύ του έδωσες άλλο αέρα!!! Καλησπέρα και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακριβώς Μαιρουλα μου,απέκτησαν άλλη όψη και έδωσαν χρώμα στο χώρο, μολίς τελειώσω και τις αλλες δύο που απέμειναν θα τις δείξω όλες μαζί να ποζάρουν.... καλο μήνα και την βκαλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάτι από country cottage μαρτυράει η αλλαγή αυτή, της οποίας είμαι θαυμάστρια.Πολύ γλυκό το λουλουδένιο ύφασμα που διάλεξες.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το στυλ στο ντεκόρ του σπιτιού προσπαθώ να δώσω με τις αλλαγές χρωμάτων που κάνω στα έπιπλα και σε διάφορα αντικείμενα,Αλέκα μου αλλά θέλει χρόνο και κόπο.... σιγά-σιγα (μην μας πιασει και μέση μας)την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες έγιναν οι καρέκλες σου ,πολύ καλά έκανες και τις άλλαξες!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν αρκετό καιρό ξεχασμενες,στην αποθήκη τώρα με την ανανέωση βρήκαν μια καλή θέση μεσά στο σπίτι... την καλησπερα μου Μαριλένα!

      Διαγραφή
  12. Αυτό το country chic με λίγο ρομαντισμό έκανε ένα αποτέλεσμα εξαιρετικό! Μπράβο βρε Μαράκι μου!! Καλό μήνα:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει αυτό το country chic style ,το προτιμώ στις ανανεώσεις μικρο επίπλων δινει άλλο ύφος στη διακόσμηση του χώρου Λίλια,έχω αλλες δύο ακόμα να τελειώσω... την καλησπέρα μου και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  13. πολυ ρομαντικουλιες βγηκαν Μαρακι! πανεμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με ρομαντική διάθεση θα έλεγα οτι τις έφτιαξα εξού και το αποτέλεσμα Ζήνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πήραν νέο χαρακτήρα χαρούμενο και ρομαντικό! Μπράβο Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου