Όμορφες ιδέες για γλαστράκια με μικρά φυτά!

Αν σας αρέσουν τα μικρόφυτα, τα παχύφυτα στο χώρο σας τότε πρέπει να βρείτε και τα κατάλληλα γλαστράκια για να τα στολίσετε.
Εδω σ'αυτή την εικόνα βλέπετε πήλινα γλαστράκια σε πολυγωνικά σχήματα και ελαφρώς επεξεργασμένα στο χρώμα για να φαίνονται πιο ιδιαίτερα....σε κίτρινο,απαλό πράσινο κόκκινο και το τυρκουάζ.....
Ο πρωταγωνιστής της βεράντας αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο χώρο είναι τα φυτά,σε όμορφα μικρά γλαστράκια που ξεχωρίζουν με την παρουσία τους.Επιλέξτε  φοίνικες, κάκτους,παχύφυτα,ή μπορείτε να κάνετε μια σύνθεση απο εξωτικά φυτά,ακόμα και αναρριχητικά ή εποχιακά....Μια σειρά απο vintage γλαστράκια στο λευκό του γάλακτος στολίζουν και διακοσμούν τους χώρους.
Όμορφα καλοκαιρινά χρώματα στο πορτοκαλί και της μέντας,με χρυσό πιατάκι και ζωγραφική στο χέρι δίνουν άλλο ύφος στη διακόσμηση των φυτών..
Σ'αυτές τις 2 εικόνες θα δείτε χρωματισμένα παιχνιδάκια και προσαρμοσμένα έτσι ώστε να "φιλοξενήσουν"στη ράχη τους μικρά χαριτωμένα φυτά.Σε πολλά χρώματα και φιγούρες ζώων μπορείτε να αφήσετε την φαντασία σας  να κάνει τα δικά της "παιχνίδια"!




Σχόλια

  1. Μ αρέσουν αυτές οι ιδέες γιατί λατρεύω τα παχύφυτα και τα κακτάκια !!!
    Τα γλαστράκια με το χρυσό πιατάκι .... τρέλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα! Αυτά τα ζωάκια-γλαστράκια έχουν πολύ πλάκα τελικά!Μου βγάζουν μια παιχνιδιάρικη διάθεση! Φιλιά πολλά Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι είναι ιδανικά όπως σε παιδικά δωμάτια,στο μπάνιο ή ακόμα και στην κουζίνα,έχουν αυτή την "ζωντανή" παιχνιδιάρικη φατσούλα...Λίλια μου φιλάκια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου Μαρία! Λάτρεψα τα πολυγωνικά και τα milk glass κασπώ, ενώ γνωρίζεις ήδη την αγάπη μου για τα ζωοκασπώ :D
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις τα είδα σε θυμήθηκα, αλλά μπήκα στον πειρασμό να τα αναρτήσω,γιατί τα βρήκα τόσο μα τόσο γλυκούλικα Δήμητρα....μια καλημέρα και απο εμένα!

      Διαγραφή
  4. Τα αγαπώ όλα! Πανέμορφα Μαρία ειδικά τα πολυγωνικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απο πηλό και θεωρώ ότι είναι πολύ όμορφα Σοφία....καλημέρες!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα όλα αλλά προτιμώ τα λευκά.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα λευκά έχουν την γοητεία τους ,λόγω του ότι είναι vintage Αλέκα μου....φιλούδια!

      Διαγραφή
  6. Τα πολυγωνικά και τα φυσικά με πινελιές χρυσού τα λάτρεψα! Προτάσεις για όλα τα γούστα. Ευχαριστούμε Μαρία μου...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστινούλα μου και εγω σέυχαριστώ πολλές φορές γιατί μου έχεις δώσει αρκετές ιδέες απο το πανέμορφο blog σου.....καλημέρα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπεροχες ιδεες! θελω να κανω μια που ειδα με φλυτζάνες του καφε...αλλά από την άλλη τις λυπάμαι κιολας! χαχαχαχα

    καλημερα κουκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίες ιδέες Μαρία μου! Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα πολυγωνικά! Το κακό βέβαια με τα γλαστράκια αυτά είναι ότι σε λίγο καιρό θα θέλουν τα φυτά μεταφύτευση, αλλά η διακόσμηση είναι για να αλλάζει και να ανανεώνεται! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου