Διαδρομή μέσα απο τους τόνους του μπλέ!

Το μπλέ της θάλασσας,λατρεύει κάθε γωνιά του σπιτιού και ντύνει με όμορφα καλύμματα το κρεβάτι,διακοσμεί με πορσελάνες τα έπιπλα,και όμορφα μαξιλαράκια στολίζουν τους καναπέδες.
Έχοντας μια ιδιαίτερη αδυναμία στις αποχρώσεις του μπλέ αποφάσισα να σας δώσω μερικές ιδέες για την διακόσμηση του χώρου στους τόνους του μπλέ χρώματος...δείτε τις σύνθετες εικόνες παρακάτω.... 

Έκανα και μια προσθήκη σήμερα,για να σας δείξω τα δικά μου μαξιλαράκια που εδω και καιρό τα είχα ετοιμάσει αλλά ήθελα να βρω την κατάλληλη στιγμή για να σας τα παρουσιάσω!




Σχόλια

  1. Καναπάδες, πολυθρόνες, τραπεζάκι, το ένα πιο ωραίο απ' το άλλο! Τελικά διαπιστώνω οτι μπλέ μου αρέσει πολύ στα έπιπλα! Καλή σου μέρα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια γεμάτη και όμορφη καλημέρα Σοφία μου,το μπλέ σαν χρώμα εξισορροπεί ανάλογα με το τόνο που θα έχει την διακόσμηση του χώρου και δίνει αυτή την ιδιαίτερη λεπτότητα και φινέτσα....φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δει τόσους όμορφους τόνους του μπλε μαζεμένους ξανά! Έσωσα τις φωτογραφίες γιατί βρήκα πολλές ιδέες! Σε ευχαριστώ πολύ!
    Αλήθεια εσύ τα έφτιαξες τα μαξιλαράκια τα τελευταία? Χρυσοχέρα μου εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω μια ραπτομηχανή εδω και 4 χρόνια με πολλές προσπάθειες και αυτοδίδακτη κατάφερα σιγά-σιγά να κάνω κάποια απλά πράγματα.Τα μαξιλαράκια,και άλλα είναι δικές μου δημιουργίες Λίλια μου ....σ'ευχαριστώ πολύ και εγω και να έχεις μια καλή μέρα!

      Διαγραφή
  3. Ούτε συνεννοημένες να είμαστε Μαρία μου...εγώ μπλε επιπλάκι εσύ προτάσεις για τις αποχρώσεις του μπλε. Πολύ χρήσιμες σε μένα οι φωτογραφίες σου που ετοιμάζω στο υπνοδωμάτιο μου μια μπλε πανδαισία. Τα μαξιλάρια σου τέλεια!!! Καλημέρα και φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το μπλέ χρώμα ,είναι το καλοκαίρι ,είναι η διάθεση και να... το αποτέλεσμα όμορφοι τόνοι του μπλέ στολίζουν τα σπίτια μας ,όπως το δικό σου υπέροχο έπιπλο έτσι όπως το μεταμόρφωσες Χριστίνα μου ....την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Tό μπλέ είναι τό αγαπημένο μου χρώμα Μαρία μου!Καί τά έπιπλα καί η διακόσμηση τού σαλονιού μου είναι μπλέ,όπως καί η συλλογή πού έχω από τά Blue Delftware κεραμικά.Εξαιρετικά τά μαξιλάρια σου!!Μπράβο σου!!
    Καλό απόγευμα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι έχει σχέση με μπλέ και άσπρο σε συλλογές απο πορσελάνη είναι η αδυναμία μου http://harmonyinspace.blogspot.gr/2014/06/blog-post_24.html σάυτήν την ανάρτηση έχω πορσελάνες στο μπλέ ....σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου Ντίμι μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Λάτρεψα τους δίσκους Μαρία αλλά γενικότερα οι προτάσεις σου είναι υπέροχες, παρόλο που δεν το έχω σαν χρώμα καθόλου στο σπίτι :)
    Την καλησπέρα μου & τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...όντως οι δίσκοι σερβιρίσματος μ'αυτά τα περίτεχνα σχέδια είναι τόσο ωραίοι Δήμητρα...το μπλέ σαν χρώμα διακοσμείται περισσότερο σε αντικείμενα,οπότε είναι εύκολο να τοποθετήσεις κάπου ....την καλημέρα μου και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Χρυσοχέρα με τα μαξιλαράκια! Πολύ όμορφα τα υφάσματα!Πολύ όμορφο και το μπλε σε όλες του τις αποχρώσεις.Το λατρεύω!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου