Ο Καθρέπτης ταιριάζει σε κάθε είδος διακόσμησης!

Σήμερα το θέμα είναι ο"καθρέπτης"και η σημασία του στο ντεκόρ του σπιτιού. Πόσο απαραίτητος είναι αλλά και πόση σημασία έχει στην λειτουργικότητα του.
Συνήθως καθρέπτες τοποθετούμε στην είσοδο του σπιτιού σε κάποιο μικροέπιπλο ή  σε κάποια κονσόλα.Κάθε σπίτι έχει την δική του αισθητική,οπότε ανάλογα, αν είναι κλασσικό ή μοντέρνο ή σε minimal γραμμή τοποθετείτε τον καθρέπτη.Είναι το διακοσμητικό εργαλείο που όπου και αν τον βάλετε σίγουρα ο χώρος (αν είναι μικρός) θα δείξει μεγαλύτερος και θα είναι εντυπωσιακό το αποτέλεσμα.Στον δικό μου χώρο τον τοποθέτησα στο σαλόνι ,όπου αντανακλά το φώς και γεμίζει όλο το δωμάτιο .Έδωσα έμφαση στο συγκεκριμένο σημείο τοποθετώντας ένα κλασσικό ,εντυπωσιακό καθρέπτη,συμπληρώνοντας την υπόλοιπη διακόσμηση.πως σας φαίνεται;Δείτε τις παρακάτω εικόνες σε διαφορετικά στυλ διακόσμησης!

Ρομαντικό στυλ!








Σχόλια

  1. Πολύ εντυπωσιακός και κλασικός ο καθρέπτης που επέλεξες για τον χώρο σου Μαρία!
    Επίσης πολύ μού άρεσε και ο παραλληλόγραμμος που προτείνεις αλλά και ο στρογγυλός με το λουρί!
    Καλό απόγευμα & καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθρέπτης,ταιριάζει με το σύνολο της διακόσμησης του χώρου και μου αρέσει το κλασικό στυλ σε ορισμένα έπιπλα και αντικείμενα....την καλημέρα μου Δήμητρα!

      Διαγραφή
  2. Yπέροχος ο καθρέφτης σου,Μαρία!!!!!!!!!
    Ομολογώ, ότι οι άλλοι δεν με συγκινούν (εκτός ίσως από τον μακρόστενο ρομαντικό!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρί-Αννα,σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου,πιθανόν σου αρέσει περισσότερο επειδή ανήκεις στο κλασικό στυλ διακόσμησης.....και οι άλλοι καθρέπτες ταιριάζουν στοα ανάλογο ντεκόρ κάθε σπιτιού....φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ θεωρώ τον καθρέφτη κόσμημα για το σπίτι! Πράγματι ο καθρέφτης σου είναι πανέμορφος!!! Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απαραίτητος στην διακόσμηση του χώρου,και αποτελεί ξεχωριστό κόσμημα,γι'αυτό η επιλογή του αλλά και η τοποθέτηση του πρέπει να γίνεται μελετημένα και προσεκτικά....την καλημέρα μου Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  4. Εκπληκτικός καθρέφτης!Οι κλασσικοί μου αρέσουν ακόμα και σε pop χρώματα.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά μπορείς να μεταμορφώσεις καθρέπτες σε χρώματα που να ταιριάζουν με τον χώρο σου....πολύ ωραία ιδέα Αλέκα μου...την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. λατρευω τους καθρεπτες! εχω σε καθε δωματιο σχεδον γτ θεωρω ότι "ανοιγει" το ματι...μουρλα ε?

    και ο καθρεπτης σου ειναι υπεροχος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι καθόλου μούρλα Ζήνα μου....εγω έχω και μικρά καθρεπτάκια ακόμα στις τσάντες μου....χαχαχα....καλημερούδια!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφος καί σικάτος ο καθρέφτης σου Μαρία μου!
    Μού άρεσε πολύ ο ρομαντικός ο στενόμακρος!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπάμε τους καθρέπτες !!! Ναι και στο παιδικό δωμάτιο. Υπέροχο το blog σου : ))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου