Δωμάτια για χαριτωμένα κοριτσάκια!

Διαφορετικά στυλ δωματίων,που θα φιλοξενίσουν,σ'ένα χώρο ονειρικό τις χαριτωμένες και παιχνιδιάρικες κορούλες σας. Αυτές οι εικόνες για διακόσμηση μπορεί να σας προσφέρουν κάποιες ιδέες σε θέματα και  σε χρώματα.Αν θέλετε να έχετε μια επιτυχημένη διακόσμηση,κινηθείτε εκ του ασφαλούς δηλ.με μέτρο,χωρίς υπερβολές.Φτιάξτε μια λίστα με τα αντικείμενα που χρειάζεστε για το χώρο,και αρχίστε την οργάνωση,εφ'όσον ,πρώτα έχετε αποφασίσει τα χρώματα στους τοίχους ή κάποια τοποθέτηση ταπετσαρίας. Κινηθείτε σε ήπιους τόνους για ηρεμία και γαλήνη στο υπνοδωμάτιο του παιδιού σας!








Σχόλια

  1. Ωραίες προτάσεις! Μου αρέσει που κινούνται σε παστέλ αποχρώσεις κι έχουν vintage αναφορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παστέλ χρώματα είναι μια απαλή και φρέσκια επιλογή για την διακόσμηση στο παιδικό δωμάτιο Αλεξάνδρα μου!

      Διαγραφή
  2. Πολύ μού αρέσει ο συνδυασμός λερωμένου ροζ με γκρί και λευκό! Η 3η & η 4η εικόνα πήγαν κατευθείαν στον σχετικό πίνακα του Pinterest :)
    Την καλημέρα μου & καλό τριήμερο Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα να σ'ευχαριστήσω Δήμητρα,και να σου ευχηθώ καλό τριήμερο και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσει που το ροζ δεν είναι μόνο ροζ και σπάει με άλλα χρώματα όπως γκρι & φυστικί. Δεν μου άρεσαν ποτέ τα δωμάτια με τα προκαθορισμένα για μωρά χρώματα. Έχουν μια γλύκα αυτές οι εικόνες απίστευτη! Καλό μεσημέρι Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια ανάλαφρη πλευρά αυτού του στυλ διακόσμησης σε παιδικό χώρο Χριστίνα μου,καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω με τις φιλενάδες μου από πάνω σχετικά με το χρώμα! Οι περισσότερες ιδέες σου Μαράκι μου μπορούν να σταθούν τόσο για μπεμπέ δωμάτια όσο και για μεγάλες κοπέλες.Και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα. Ποτέ δεν συμπάθησα την εύκολη λύση των παιδικών δωματίων βασισμένα στα αυστηρά χρώματα του ροζ για κορίτσι, μπλε για αγόρι φουλ από φτηνά παιδικά αυτοκόλλητα.Οι φωτογραφίες σου αντίθετα είναι διακοσμημένες με φινέτσα, γλύκα, χρώμα και όλα αυτά χωρίς να χάνουν τη παιδικότητα τους που είναι και αυτό που μας ενδιαφέρει!Καλό απόγευμα και καλό τριήμερο^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό προσπαθούμε να περάσουμε στις νέες μανούλες,να ξεφύγουν απο τα συνηθισμένα στυλ διακόσμησης ανάμεσα στο μπλέ και το ρόζ...και να δούν ότι έχουν επιλογές αρκεί να μην είναι στην υπερβολή σε ότι κάνουν, αγαπημένη Λίλια...καλό τριήμερο και φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. τι ομορφα δωματιακια! εμεις δυστυχως θα εχουμε τα ζουζουνια μας σε κοινο, οποτε μια αντιστοιχη αναρτηση θα ηταν πολυ χρησιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσεχώς λοιπόν μια ανάρτηση ειδικά για σένα Ζήνα μου!

      Διαγραφή
  6. Όπως είναι το κρεβάτι στην προτελευταία φωτο με τα ράφια γύρω-γύρω, έτσι ήταν και της κόρης μου κάποιο διάστημα όταν ήταν μικρότερη! Υπέροχες επιλογές Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτή η σύνθεση επίπλου είναι πολύ βολική και εξοικονομείται χώρος στο παιδικό δωμάτιο,και σίγουρα μπορεί να μεταμορφωθεί σε κάτι άλλο αν υπάρχει ακόμα Δήμητρα....για σκέψου το .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς σε βρίσκω, Μαρία (μέσω της φίλης μου της Ράνιας)! Το μπλόγκ σου αποπνέει φρεσκάδα και ομορφιά!!! Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου, αλλά και οι δικές σου δημιουργίες ακόμα καλλίτερες. Το τραπεζάκι σου, η ραφιέρα, το μπαλκόνι σου...μπράβο για όλα, χρυσοχέρα!!! Θα χαρώ να σε δώ και από το δικό μου μπλόγκ!
    Καλό τριήμερο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες και στο δικό μου blog,σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου.....θα σε επισκέπτομαι και εγω με την σειρά μου.....καλό και ξεκούραστο τριήμερο!

      Διαγραφή
  9. Μπορώ και εγώ να κοιμηθώ σε αυτά... πίστεψε με δεν έχω κανένα πρόβλημα!!! :)) Ωραίες ιδέες και για την δική μου κρεββατοκάμαρα!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου