Ένα μικρό ραφάκι στην κουζίνα!

Τα ράφια μικρά ή μεγάλα, στο σπίτι αποτελούν ένα ξεχωριστό και χρήσιμο αξεσουάρ και αυτό γιατί μπορείτε πολύ εύκολα ανάλογα με την εποχή να φιλοξενίσετε διάφορα αντικείμενα....
εδώ σήμερα,έχω διακοσμήσει ένα ραφάκι στον πάγκο της κουζίνας, με καλοκαιρινά μικροαντικείμενα,αστερίες,κοχλίες μικροί,καραβάκια,βαρκούλες έτσι έδωσα μια νότα θαλασσινή για να με κάνει να ταξιδεύω νοερά τις ώρες που βρίσκομαι μέσα στην κουζίνα.Αυτό το ραφάκι πριν ήταν στο σκούρο καφέ χρώμα,θεώρησα ωραία ιδέα να το βάψω  ανοιχτό και πιο φωτεινό χρώμα και να το τρίψω σε κάποια σημεία για να του δώσω αυτή την παλαιότητα...και νάτο έτοιμο,ποζάρει στον φακό! 




















Σχόλια

  1. Πολύ καλοκαιρινή η γωνίτσα που έφτιαξες με τα καραβάκια, τα κοχύλια, τους αστερίες και όσο για το έπιπλο το έφτιαξες τέλειο!!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι γίνεται στον χώρο του σπιτιού,είτε για ανανέωση ή για διακόσμηση γίνεται για την χαρά της δημιουργίας και σίγουρα το αποτέλεσμα με αποζημιώνει Στέλλα μου.....καλή εβδομάδα και ένα χαρούμενο πρωινό ξεκίνημα!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο και άκρως ταξιδιάρικο το ράφι σου Μαρία!
    Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτοιμο για να σαλπάρει χαχαχα...καλημέρα Δήμητρα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το ραφάκι! Καλά ταξίδια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταξίδια στα νησιά,έτσι για να χαλαρώσουμε Σοφία μου....

      Διαγραφή
  4. υπεροχο το ραφακι!!! και σε ταξιδευει στα σιγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν αυτο το ραφάκι που δεν του φαίνεται γιατί είναι μικρό να ξέρεις ότι πήρε σχεδόν την μισή μέρα μου για να το τελειώσω Ναι Ζήνα μου.....τελικά οι μικρές επιφάνειες θέλουν και περισσότερο χρόνο.....

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 'Ολες οι θάλασσες μαζεμένες σ ένα ράφι! Υπέροχη ιδέα και ταξιδιάρικη ... καλημέρα Μαρία μου & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπορούσε να χωρέσει στο μικρό ράφι το έβαλα για να δώσω μια νότα φρεσκάδας θαλασσινή Χριστίνα μου...καλημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Ταξιδιάρικη γωνιά με μια δόση ρομαντισμού! Τόσο όμορφη! Το έπιπλο τέλειο^^ Καλή εβδομάδα να έχουμε και φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα μικρο τμήμα απο τον πάγκο της κουζίνας,διέθεσα για μια ευχάριστη εποχική νότα Λίλια.... Καλή και δημιουργική εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Μαρία και καλή εβδομάδα!! Πολύ ωραίο το ράφι σου!!! Μου αρέσει που το έτριψες και του έδωσες την αίσθηση του παλιού! Τρελαίνομαι επίσης γι αυτά τα καταπληκτικά λουλούδια! Εμείς τα λέγαμε τζίνια, δε ξέρω όμως αν λέγονται έτσι! Αν ξέρεις ενημέρωσέ με! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ήθελα να το αλλάξω το χρώμα στο ραφακι και να του δώσω και μια παλαιωμενη εικόνα, είχα και τα ταξιδιαρικα μικρό αντικείμενα και έτσι βγήκε αυτό το αποτέλεσμα.... όσο για το λουλούδι λέγεται αμάραντος γιατί είναι έτσι οπώς το βλέπεις πάντα, έχει αυτή την φρεσκάδα δηλδ.δεν μαραίνεται... την καλημέρα μου και ενα καλό ξεκίνημα για αυτή την εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για βιτρίνα είναι ,τόσο όμορφο που έγινε!Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αλέκα μου,οτι κανεις με αγάπη και φροντίδα το αποτέλεσμα είναι παντα καλό.... σ'ευχαριστω πολύ για το σχόλιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφο έγινε! Μου άρεσαν πολύ και τα ξυσίματα που έκανες για να φανεί το ξύλο! Πολλά μπράβο Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρωτη φορά ασχολήθηκα,χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις,πως να αναπαλαιωνω κάποια πράγματα...πιστεύω οτι τα πήγα καλά Κατερίνα μου....καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου