Το μπλέ - άσπρο του καλοκαιριού!

Με έμπνευση απο τα ελληνικά νησιά στο Αιγαίο που είναι τα χρώματα του καλοκαιριού άσπρο-μπλέ  εκανα τη διακόσμηση του σπιτιού.
Πορσελάνες,που έχουν κατ'εξοχήν μπλέ μοτίβα,αγαπημένα αντικείμενα ,βρήκαν το πιο συμβατό μέρος για να τα εκθέσω,στο χώρο της τραπεζαρίας....
Πάντα θα είναι μια διαχρονική διακοσμητική επιλογή που θα περάσει και στις επόμενες γενιές για να αξιοποιηθεί....
Αυτό το μπλέ είναι ένα απο τα αγαπημένα μου χρώματα ....είναι το χρώμα που έχει η βαθιά θάλασσα....είναι το Αιγαίο,το Ιόνιο,το ελληνικό καλοκαίρι και ο τόπος που καταφεύγει ο νούς όταν θέλει να ηρεμήσει.....ένα σερβίτσιο με  μπλέ λεπτομέρειες,ένα κηροπήγιο,διακοσμούν το χώρο και βλέποντάς το μου αλλάζει την διάθεση....απολαύστε και εσεις τις φωτο που μόλις σήμερα τράβηξα...... 












Σχόλια

  1. Είναι υπέροχα αυτά τα χρώματα! Θυμάμαι η φίλη μου που είχε μια κανάτα και μια λεκάνη αυτού του στυλ και τα θαύμαζα κάθε φορά που τα έβλεπα στολισμένα στο σπίτι της .Τώρα θαυμάζω και τα δικά σου.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μπλέ μοτίβα σε πορσελάνινα διακοσμητικά είναι διαχρονικά και αν είναι βέβαια και η πορσελάνη τους καλή αξίζει να τα έχει κάποιος στη συλλογή του Αλέκα μου!

      Διαγραφή
  2. Οι μπλέ πορσελάνες δίνουν μία ξεχωριστή νότα στο χώρο !!!
    Και οι δικές σου είναι πραγματικά υπέροχες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς, Ράνια μου είναι κλασσική αξία....σ'ευχαριστω....φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη η συλλογή σου Μαρία μου! Οι συγκεκριμένες πορσελάνες είναι από αυτές που κάποια στιγμή θέλω να αποκτήσω... Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δώρα γάμου,και αγορές προσωπικές μετα απο ταξίδια,έτσι κάπως εφτιαξα μια μικρή συλλογή Χριστίνα μου στη διάρκεια χρόνων....φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Τις εκτιμώ γιατί έχουν αξία και ιστορία. Τα θυμάμαι αυτά τα πιάτα να είναι παρών σε τραπέζια που είμασταν καλεσμένοι ή τα ίδια σε μπολάκια για ξηρούς καρπούς, πιατέλες σερβιρίσματος. Τις πορσελάνινες φιγούρες από μικρή της παρατηρούσα. Καλό βράδυ Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και μια φιγούρα είναι αρκετή για να στολίσει ενα τραπεζάκι ή κάτι άλλο Ελεάνα μου....φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Αυτό ακριβώς μου θυμίζει όταν τα βλέπω...Αιγαίο, Ελληνικά νησιά, αρχοντικά με θέα τη θάλασσα ...διαχρονικά κομμάτια που πρέπει πάντα να έχουν μια καλή θέση στο σαλόνι μας. Καληνύχτα Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα σε καλημερισω Λίλια μιας και τώρα απαντώ στις φίλες μας....ναι έχουν αξία και μια όμορφη θέση στη τραπεζαρία μου...φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Το αγαπημένο μου μπλέ χρώμα σε όλο του το μεγαλείο!!!!!!!!! Υπέροχες αυτές οι πορσελάνες και οι συνθέσεις που μπορείς να κάνεις με αυτές. Έχω κι εγώ αρκετές και χαίρομαι να τις στολίζω σε διάφορες γωνιές.
    Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βαθύ μπλε της θάλασσας κλέβει την παράσταση στις πορσελάνες λόγω της διαχρονικοτητας και κομψότητας που τα διακρίνει..... Καλό καλοκαίρι και σ'εσενα Μαίρη!

      Διαγραφή
  7. Οκ...η προίκα μου απο τη γιαγιά μου...αλλά τα εχωκρυμμενα. Μάλλον πρεπει να το ξανασκεφτω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι δυνατόν ......Ζήνα μου να έρθω να σε βοηθήσω να τα βγαλεις στην επιφάνεια;μην αφήνεις τέτοια κομματια κρυμμένα.... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Διαχρονικός συνδυασμός Μαρία τόσο λόγω σύνδεσης με την Ελλάδα όσο και με την Αγγλική πορσελάνη!
    Πολύ όμορφη η σύνθεση που ετοιμάσες αλλά και οι φωτογραφίες που τράβηξες. Την καλημέρα μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι απο τα αγαπημένα μου διακοσμητικα αντικείμενα γνωρίζοντας την προέλευση τους άλλα κα την διαχρονική τος αξία τα έχω στολίσει στο σπίτι σε διαφορετικά σημειά Δήμητρα....σ'ευχαριστω πολύ για τα καλά και ωραία σχόλια..... Καλησπέρα και εύχομαι να έχει αποκατασταθεί η μέση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα καλοκαιρινά χρώματα και όπως πάντα, υπέροχη διακόσμηση!! Μπράβο Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου,σ'ευχαριστώ και εσύ να ξέρεις ότι το blog σου είναι υπέροχο,μόλις σε πρόσθεσα στη λίστα των ιστιολογίων μου για να παρακολουθώ άμεσα τις αναρτήσεις σου....φιλάκια!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου