Μια κρεμαστή λινάτσα,διακοσμεί τον τοίχο της βεράντας και η ανανέωση μιας καρέκλας!

Σήμερα το θέμα της ανάρτησης μου αφορά την λινάτσα και την ανανέωσης μιας καρέκλας απλής που δεν χρησιμοποιούσα.Και θα ξεκινήσω με την λινάτσα ,που είναι απο τα πιο εύκολα και προσαρόσιμα υφάσματα για κατασκευές σε οποιοδήποτε στυλ ,στο χώρο της διακόσμησης.
Έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω με την σειρά μου, και τις δικές μου ικανότητες με αυτό το υπέροχο απλό και ουδέτερο ύφασμα.Αγόρασα ένα μεγάλο κομμάτι λινάτσα(3,50 ευρώ το μέτρο),ένα κουβάρι σχοινί σε ουδέτερο χρώμα,δύο απλές βεργούλες για να στηριχτεί το ύφασμα (πάνω-κάτω),και τέλος ανθάκια μικρά,σε διάφορα χρώματα.Ξεκίνησα την διαδικασία εφαρμογής.... πρώτα έκοψα την λινάτσα στο μέγεθος που ήθελα και άρχισα να γαζώνω το πάνω μέρος αφήνοντας ένα κενό περίπου 3-4 πόντους για να μπεί η βεργούλα που θα το στηρίξει ...το ίδιο έκανα και στο κάτω μέρος.Πρίν περάσω τις βέργες,έβαλα πρώτα το σχοινί στο πάνω μέρος για να μπορέσω  να το κρεμάσω.Τα πλαινά τα άφησα, έτσι όπως είναι κομμένο το ύφασμα.Στη συνέχεια πέρασα τα  λουλουδάκια και το έδεσα με ένα απλό κόμπο στο πίσω μέρος της λινάτσας(οτι περίσσεψε το έκοψα με το ψαλίδι),και τέλος το διακόσμησα στην βεράντα μου!
Υπάρχει και συνέχεια....δεν θα μπορούσα να αφήσω μόνη ,στον τοίχο την λινάτσα... έτσι έβαλα και δεύτερη δουλειά μπροστά μου....και η διαδικασία ξεκινά.Μια απλή καρέκλα σπαστή θα μεταμορφωθεί .Αφού την έτριψα πάλι με τον γνωστό τρόπο δηλαδή με το σφουγγαράκι ,αρκετή ώρα για να φύγει το χρώμα που ήταν βαμμένη ξεκίνησα να την βάφω στο παστέλ χρώμα της μέντας.Δεν μου πήρε πολύ χρόνο σε 2 ώρες μετά απο 3 χέρια βαψίματος την ετοίμασα.Ο χρόνος για να στεγνώσει το χρώμα ήταν μικρός εφ'όσον τώρα έχουμε ζέστη.Έτσι δημιούργησα  μια μικρή γωνία για να σας δείξω πως, με παλιά πράγματα αλλά με μεράκι και φαντασία μπορείτε να δημιουργήσετε ότι σας αρέσει, στο χώρο σας!















Σχόλια

  1. Μαρία μου και οι δύο κατασκευές είναι άψογες. Το πάνελ της λινάτσας ευρηματικότατο σαν ιδέα στόλισε έναν κενό τοίχο υπέροχα η δε καρέκλα πήρε ζωή κι έδωσε ομορφιά. Όλη η γωνιά αποπνέει μια ρομαντική καλοκαιρινή αύρα. Ο δε κόκκορας με τον τίτλο του blog σου καμαρωτός και πρωταγωνιστής σε όλο το σκηνικό. Καλή εβδομάδα και φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα μου,η βεράντα μου είναι αρκετά μεγάλη και μπορώ να κάνω παρεμβάσεις .Άλλωστε τώρα είναι κατάλληλη εποχή για τέτοιου είδους ανανεώσεις..... φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη έγινε η γωνία σου Μαρία! Και το μεντί πανέμορφο αλλά και το κοκόρι-μαυροπίνακας! Όσο για το κρεμαστό διακοσμητικό σου με τη λινάτσα, πολύ πρωτότυπο!
    Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'αρεσει πολύ η λινατσα σαν διακοσμητικό στοιχείο το καλοκαίρι, έτσι αποφάσισα να κάνω αυτή την τοποθέτηση στον τοίχο, μιας και ηταν κενός, όσο για το κοκορακι μου το ξέθαψα απο την αποθήκη που ήταν ξεχασμένο.... Τελικά όλα βρήκαν την θέση τους....Καλημέρα Δήμητρα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλή και ωραία η ιδέα της λινάτσας!!! Τον κόκκορα που μένεις να έρθω να τον κλέψω????! :))))) Καλή εβδομάδα Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λινατσα,κοχύλια,κεράκια αναμμένα όλα συνθέτουν μια καλοκαιρινή εικόνα, Αλεξάνδρα μου,τώρα αν το θέλεις το κοκορακι να σου το στείλω.... Φιλάκια και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Μου άρεσε το 'πανό διακοσμητικό' που έφτιαξες!!! Η γωνιά έγινε καταπληκτική!! Αυτό το κοκκόρι απίθανο χαχαχα ωραίο Welcome. Καλή εβδομάδα Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά έχει μεγάλη πέραση το κοκορακι μου,δεν το περίμενα να κανει τόση εντύπωση,καλη και όμορφη εβδομάδα Ελεανα μου!

      Διαγραφή
  5. Πόσο της πάει της καρεκλίτσας το μεντί! φώτισε και έδεσε υπέροχα και με τις γλαστρούλες σου! Όσο για την ιδέα της λινάτσας, πολύ όμορφη και πρωτότυπη! Έτοιμη για όμορφες μπαλκονάτες βραδιές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην βεράντα το καλοκαίρι περναω πολλές ώρες ιδίως το πρωϊ πίνοντας τον καφέ μου,οποτε έκανα τις παραβάσεις μου για ενα πιό ευχάριστο περιβαλλον Μαίρη μου.....καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. Υπεροχη γωνιά, πολύ όμορφες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι'ενα μικρή γωνιά που ήθελε να στολιστεί Ράνια μου....καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες κατασκευές Μαρία μου! Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου για τη λινάτσα σαν διακοσμητικό! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι μια πολύ εύκολη και ωραία ιδέα για να διακοσμήσης ένα τοίχο Κατερίνα μου....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι ''μανούλα'' στο να στήνεις όμορφες γωνιές! Και η λινάτσα ,τι ωραίο υλικό για να δουλέψει κανείς!Τέλεια ...κράτησέ μου τη γωνιά αυτή,έρχομαι για καφεδάκι.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αλέκα μου,στήνω σκηνικά απο συνήθεια πια'παντως η λινατσα έχει πολλές δυνατότητες διακόσμησής.... φιλάκια και καλό σ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφη γωνία!!!! Υπεροχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου