Δημιουργώ και ανανεώνω τον χώρο μου!


Αν έχετε ενδιαφέρον για τις μεταβαλλόμενες μορφές στον κόσμο της διακόσμησης,σίγουρα θα είστε σε θέση (όπως και εγω) να ρυθμίσετε να ανανεώσετε τον χώρο σας με ένα σύγχρονο τρόπο,μόνες σας χωρίς κάποια βοήθεια αρκεί να γνωρίζετε τα βασικά....
Εδώ σ'αυτή την εικόνα βλέπετε το τραπέζι πριν την ολική του μεταμόρφωση....η διαδικασία είναι απλή, αλλά θέλει αρκετό χρόνο μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.....εν συντομία σας λέω ότι τρίφτηκε με ειδικά σφουγγαράκια αρκετές φορές....(την επιφάνεια του τραπεζιού την έτριψα με το τριβείο),στην συνέχεια ξεκίνησα το βάψιμο και κάθε φορά περίμενα να στεγνώσει τελείως.... Μου πήρε 6 φορές για να δώσω το τελικό χρώμα.....που αρχικά ήθελα....
 Αφού το έφτιαξα σκέφτηκα να του δώσω και μια ανάσα ανανέωσης στη διακόσμηση με λεμονόπιτα ,για να κάνω την διαφορά....Μπορείτε να εκπλήξετε τον εαυτόν σας με το κρυφό σας ταλέντο....μην διστάσετε να δοκιμάσετε...
Λεμονόπιτα με ένα κλαδάκι μέντας....
 Περίσσεψε λίγη ζύμη,και έφτιαξα και 5 μικρούλικα ταρτάκια.... 
Την συνταγή της λεμονόπιτα θα την αναρτήσω στο blog μου,http://maryfashionbeauty.blogspot.gr/ σύντομα....
Το καθιστικό άλλαξε μορφή με την ανανέωση του τραπεζιού και της ραφιέρας....έτσι θα μπορώ να απολαμβάνω το τσάι μου παρέα με τις φίλες μου....
Τα λουλούδια πάντα προσθέτουν μια ρομαντική είκόνα στη διακόσμηση....
....ένα δωμάτιο επιπλωμένο σε αρμονία με το στυλ που σας αρέσει,μπορεί να αποτελέσει,κίνητρο και προσωπικό στοίχημα για να δημιουργήσετε τον χώρο που πάντα ονειρευόσασταν....
Και όπως βλέπετε και εσείς μέσα απο τις εικόνες, σας έκανα μια μικρή περιήγηση στο χώρο του καθιστικού!






















Σχόλια

  1. Υπέροχο έγινε το τραπεζάκι σου Μαρία μου...φώτισε τον χώρο και έδωσε νότα δροσιάς! Είσαι μακριά όμως κρίμα γιατί ούτε τσάι μπορούμε να πιούμε μαζί σου σε αυτό τον υπέροχο χώρο ούτε να γευτούμε την λαχταριστή σου λεμονόπιτα! Ζεστός και όμορφος ο χώρος που μας δείχνεις!!!! Καλό Σαββατοκύριακο Μαράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πολύ να αλλάζω τακτικά και να ανανεώνω τον χώρο μου, γιατί έτσι αλλάζει και η διάθεση....θα ήθελα και εγω Χριστίνα μου να βρισκόμασταν όλες μαζί να γνωριστούμε και να ανταλλαξουμε ιδέες(ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται )καλή και όμορφη κυριακή και ένα δημιουργικό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Ξεκινάμε από το τραπεζάκι σου! Άξιζε το τρίψιμο και τις 6 φορές βάψιμο Μαράκι...(αν και φαντάζομαι πως από την τρίτη φορά και έπειτα άρχισες τα κοσμητικά ε?)Πάντως έγινε κουκλί! Τώρα που τα είπα μπορώ να δοκιμάσω την λεμονόπιτα σου και να καθίσω μαζί σου στο φωτεινό και φιλόξενο σαλόνι σου!
    Φιλιά Μαράκι μου, εύχομαι να περνάς όμορφο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας μην αναφέρω για λόγους ευπρέπειας το τι ξεστόμισα Λίλια....άστο καλύτερα χεχεχε.....δεν είναι και λίγο 6 times μούδιασαν τα χέρια μου στο τέλος....αλλά όλα πήγαν έτσι όπως τα ήθελα....καλό και υπέροχο μήνα και μια γλυκιά κυριακή να περάσεις!

      Διαγραφή
  3. Ναι οφείλω να ομολογήσω πως δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που ήτανε!! Άξιζε το κόπο (αν και 6 φορές πρέπει να πιάστηκε το χέρι σου) γιατί πραγματικά φώτισε το χώρο και ταιριάξε γάντι η λεμονόπιτα και το φλυτζανάκι του τσαγιού ;) Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου γλυκιά όπως προανέφερα στη φίλη μας την Λίλια μούδιασαν τα χέρια μου αλλά είπαμε άξιζε το αποτέλεσμα...όσο για το ντεκόρ το έστησα για να δώσω την πινελιά του χρώματος και να γλυκάνει τις φωτο που έβγαλα...καλό και γλυκό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Ω ναι, άλλαξε εντελώς ο χώρος Μαρία! Δυο - τρεις αλλαγές και έδωσες άλλο ύφος και αέρα. Άξιζε κάθε ένα από τα έξι χέρια. Σιγά-σιγά κι εγώ πληθαίνω τις λευκές πινελιές γύρω μου και το χαίρομαι πολύ.
    Η λεμονόπιτα είναι αγαπημένη γεύση για εμένα και την κόρη μου.
    Τι τέλειο και αυτό το σερβίτσιο του τσαγιού! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το είχα στην σκέψη μου αρκετό καιρό στο να κάνω κάποιες μικροαλλαγές στο καθιστικό μου.Σίγουρα βοήθησε η καλοκαιρία και η διάθεση που είχα....και νάμαστε.....την λεμονόπιτα την θεωρώ ελαφρύ και εύγεστο γλυκό ειδικά τις απογευματινές ώρες, όταν ο ουρανίσκος αποζητάει κάτι γλυκό...νομίζω ότι είναι ιδανικό...καλό μήνα και σ'εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φώτισε ο χώρος με την αλλαγή στο τραπεζάκι Μαρία και έγινε ακόμα πιο φιλόξενος, ότι πρέπει να φιλικές μαζώξεις!
    Καλημέρα, καλή εβδομάδα & καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το λευκό έχει αυτή την ιδιότητα να προσθέτει περισσότερο φώς και να μεγαλώνει τον χώρο Δήμητρα....καλό μήνα,καλή εβδομάδα...και μια όμορφη καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη η αλλαγή Μαρία! Έγινε σαν καινούργιο λαμπερό και φωτεινό! Μου άνοιξες την όρεξη με τη lemon pie!! Είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά!
    Να έχεις έναν γλυκό και δημιουργικό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγνώριστο το τραπεζάκι!!!Καμία σχέση με το πριν.Μου άρεσαν πολύ ταδιακοσμητικά μαξιλαράκια του σαλονιού σου και προπάντων το βάζο-τσαγιερό...αναμένω συνταγή για λεμονόπιτα.Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου