Ανακαίνιση της ραφιέρας!

Ένα απο τα συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σχεδόν όλοι στο σπίτι μας,είναι αν έχουμε βιβλία που θα τα τοποθετήσουμε.
Αν λοιπόν σας περισεύει χώρος και έχετε κάποιο έπιπλο που είναι παλιό και δεν έχετε τι να το κάνετε πάρτε ιδέα απο την δική μου ανακατασκευή μιας παλιά ραφιέρας που είχα στην αποθήκη μου....Αφού έκανα όλη την απαραίτητη προετοιμασία αγόρασα χρώματα του νερού(ένα στο απαλό λευκό και ένα στο μεντί) και ξεκίνησα το βάψιμο....στις εξωτερικές επιφάνειες τις έβαψα στο απαλό μεντί χρώμα....
...έτσι βρήκα και τον κατάλληλο χώρο στο καθιστικό και τοποθέτησα την έτοιμη πια ραφιέρα....
Άρχισα να την διακοσμώ με τα βιβλία που είχα και διάφορα μικροαντικείμενα για να της δώσω περισσότερη χάρη και αισθητική....
Δεν θα μπορούσα να παραλείψω την μουσική και μια παλιά ανακαινισμένη πολυθρόνα πήρε την θέση δίπλα (λατρεύω να ακούω μουσική)στολίζοντας την με μαξιλαράκια που έφτιαξα μόνη μου στα χρώματα του Ρόζ....
Στην κορυφή της ραφιέρας τοποθέτησα μια ζυγαριά αντίκα πολυαγαπημένη.....
Το φυτό Μέντα πρωταγωνιστεί και δίνει και αυτό τη δικιά του χρωματική πινελιά....
Τέλος μπορώ να πώ ότι έμεινα ικανοποιημένη,γιατί ένοιωσα την χαρά της δημιουργίας και ενθουσιασμό για  το τελικό αποτέλεσμα!



















Σχόλια

  1. Μια τέλεια γωνία για διάβασμα Μαρία! Υπέροχη και η μεντί απόχρωση της βιβλιοθήκης αλλά και η παλιά ζυγαριά!! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η γωνία είναι πολυπαθούσα Δήμητρα,έχει αλλάξει ντεκόρ αρκετές φορές,αλλά νομίζω ότι τώρα θα είναι και καθοριστική η διακόσμηση της γωνίας μου....φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καιρό είχα να ακούσω για το μεντί! Έγινε πάντως μια γωνιά ότι πρέπει για βιβλιοφάγους! Καλήμερα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έβαλα πρισσότερα βιβλία απο 'οσο θα "σήκωνε" το βάρος η ραφιέρα Λίλια....όλη η ιστορία ήταν για να την ανακαινήσω και να της βρώ ένα χώρο την καλησπέρα μου και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Μαρία, η ανανέωσή της ραφιέρας σου ήταν απολύτως επιτυχημένη και έφτιαξες μια γωνιά που σε καλεί να χαλαρώσεις! Είναι κι εμένα ένας από τους καλοκαιρινούς στόχους αυτός. Δύο ραφιέρες σαν τις δικές σου και δύο μικρότερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απέναντι απο την γωνία έιναι ένας πολύ χαλαρωτικός καναπές,που με προκαλεί συνεχώς για να την "αράζω"την ραφιέρα την έβαλα εκεί στην γωνία περισσότερο για ντεκόρ και όχι για λόγους λειτουργικούς γιατί είναι στενός ο χώρος....μόλις φτιάξεις και τις δικές σου να τις δούμε....φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Η γωνιά που δημιούργησες και με την προσθήκη της πολυθρόνας είναι μοναδική!Ακόμα χαζεύω τα μαξιλαράκια σου.ΤΕΛΕΙΑ!Για τη ζυγαριά και το κουτί Sante μια ζήλεια τη βγάζω,πάντως.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μαξιαλαράκια ήταν η πιο εύκολη υπόθεση σ'αυτην την δημιουργία...τον πολύ χρόνο τον διέθεσα στην ραφιέρα αφού τον έβαψα 5 φορές,περιμένοντας να στεγνώνει κάθε φορά κ.τλ.....ουφ...αλλά πισετύω ότι άξιζε τον κόπο....πολλά φιλάκια Αλέκα μου!

      Διαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα Μαρία! Φοβερή γωνιά! Για χαλάρωση, για μουσική, για καφεδάκι! Αγαπημένο μου το χρώμα της βιβλιοθήκης καθώς και η καρέκλα..φοβερή!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ορισες Βέρα στην παρέα,εύχομαι να λέμε συχνά.......σ'ευχαριστώ για την προτίμηση που έδειξες για να γίνεις μέλος...την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφη η ανανέωση της ραφιέρας! Σίγουρα άξιζε τον κόπο κρίνοντας από το αποτέλεσμα! Η ζυγαριά είναι φοβερή! Πολλά μπράβο Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα ήθελε τον κόπο της αλλά τα κατάφερα,Κατερίνα μου...πάμε για άλλα τώρα....την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  7. η ζυγαρια τα σοπαει Μαρακι! τελεια η νεα γωνιτσα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζυγαρια΄είναι πολύ παλιά και την συντηρώ επειδή μου αρέσει σαν κομμάτι,Ζήνα μου ....καλησπέρα!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφη γωνιά, ανοιξιάτικη και ρομαντική! Η βιβλιοθήκη κατέληξε στο καλύτερο σημείο και το χρώμα της είναι υπέροχο! Καλό μεσημέρι Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι να καταλήξει σ'αυτό το σημείο η ραφιέρα πέρασε απο άλλες γωνίες,αλλά φαίνεται ότι τελικά βρήκα το κατάλληλο μέρος...την καλησπέρα μου Χριστίνα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία πρόταση Μαρία!!! Εχω ίδια ραφιέρα "πεταμένη" στο πατάρι .....Μου έδωσες ιδέα!! Θα την βάψω και θα δώσω άλλη νότα στο δωμάτιο του γραφείου μου. Οσο για τα μαξιλαράκια θα μου τα φτιαξεις έτσι?
    Πθύμησα την βεράντα στον κήπο σου. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου έχουμε να τα πούμε αρκετό καιρό απο κοντά,θα ήθελα να έρθεις, να βρούμε ωραίες και υλοποιήσιμες ιδέες για την διακόσμηση του δικού σου χώρου...όσο για μαξιλαράκια ότι θέλεις ..... σε περιμένω....φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχη έγινε Μαρία μου!! Έφτιαξες μία πολύ όμορφη και χουχουλιάρικη γωνιά!!! Και πάνω απ όλα είναι η χαρά της δημιουργίας και η ικανοποίηση ότι η ραφιέρα έγινε όμορφη απ τα χεράκια σου!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έχει τελικά σημασία να δημιουργεία και μετά να έχεις το αίσθημα της ικανοποήσης για το αποτέλεσμα Μαιρούλα μου....φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτική η γωνιά που έφτιαξες!!! Θα σταθώ όμως σε δύο τρία πραγματάκια.. τα κόκκινα καρό μαξιλαράκια, το κουτί από τα τσιγάρα και τη ζυγαριά και βέβαια τη θέα που μάλλον έχεις από το παραθυρό!!!! Ότι πρέπει για χαλάρωση!
    Καλό διάβασμα Μαρία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ.... Ελεάνα μου....που καιρός για διάβασμα...με τέτοιες ανανεώσεις φεύγει ο χρόνος...βρήκα μπελά,αλλά τι να κάνω; μ'αρέσει....φιλακια!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου