Ένα απόγευμα στην βεράντα!

Σήμερα είχα την διάθεση,να περιποιηθώ την βεράντα μου και να δημιουργήσω ένα χαλαρό και ευδιάθετο σκηνικό,ντυμένο στα ρόζ,μιας και είναι πρωταγωνίστρια η φράουλα αλλά και η αγαπημένη μου παιώνια ...
ένα στρωμένο τραπέζι,για τσάι με γευστική και χρωματική αρμονία...έτσι θα το απολαύσω με πολύ ρομαντική διάθεση. Ένα απόγευμα γεμάτο στην βεράντα μου,με τσάι απο φράουλα αλλά και όλα αυτά που συνοδεύουν ένα γλυκό απόγευμα ....μια σπιτική μαρμελάδα φράουλας,ένα καλάθι ψάθινο σε ρόζ χρώμα γλυκαίνει και "χαιδεύει" το τραπέζι....
Τώρα που οι μέρες μεγαλώνουν συνέχεια,και τα λουλούδια ανθισμένα,είναι καιρός να απολαύσουμε με την παρέα μας,ένα τσάι ακόμα και παγωμένο. Η διάθεση θα φτιάξει πίνοντας το σε ένα σερβίτσιο με λουλουδάτες πινελιές,Αφεθείτε και χαρείτε στιγμές ξέγνοιαστες και χαλαρές.... 
Εδω είναι η μαρμελάδα φράουλας που έφτιαξα σήμερα....

Μια σπιτική μαρμελάδα απο φράουλα,ένα τσάι φραουλένιο,ένα καλάθι με λουλούδια αμάραντου.και η παιώνια με τα ρόζ άνθη της να ποζάρει.... φτιάχνουν ένα σκηνικό βγαλμένο απο το παραμύθι....












Σχόλια

  1. Like...Like...Like!!!!! Υπέροχο σκηνικό Μαρία μου...υπέροχο! Κερνάς τσαγάκι φραουλένιο? Πολλά φιλιά και καλό Σαββατόβραδο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...όλα τα φρουτένια τσαγάκια Χριστίνα μου θα στα κερνάω όποτε θέλεις....σ'ευχαριστώ και να έχεις μια καλή κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι υπέροχο σερβίτσιο τσαγιού!Όσο για το τσάι φράουλας δεν μπορώ να του αντισταθώ.Σε τέτοιες όμορφες γωνιές σαν κι αυτή που έχεις δημιουργήσει ένα παγωμένο τσάι είναι πάντα καλοδεχούμενο.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αφορμή την φράουλα μαρμελάδα που έφτιαξα εκείνη την ημέρα,"έστησα" και το κατάλληλο σκηνικό στη βεράντα....ήθελα να ανοίξω το σπίτι μου στην μπλοκοπερέα μας....έτσι για το καλωσόρισμα του καλοκαιριού....ένα όμορφο,πρωινό ξεκίνημα να έχεις Αλέκα μου!

      Διαγραφή
  4. Με το που είδα τη πρώτη φωτογραφία νόμιζα πως ήταν μπαλκόνι από ''περιοδικό''. Τι υπέροχη βεράντα είναι αυτή!! Η διακόσμηση τέλεια!!!!!! Τσάι δε πίνω αλλά σε αυτό το σκηνικό δε νομίζω να έλεγα όχι και βέβαια το φραουλογλυκό απαραίτητο!! Κρήτη όλα αυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αυτά οφείλονται,στην καλή διάθεση που είχα εκείνη την ημέρα αλλά και στην καλοκαιρία που βοήθησε να πάρω αυτές τις φωτο απο την βεράντα μου....όλα είναι στην Κρήτη,Ελεάνα μου....τα φιλιά μου και μια γλυκιά καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. Τι ομορφιά είναι αυτή?Τι διακόσμηση τέλεια, τι ωραίο σερβίτσιο? ...πράγματι λες και είναι βγαλμένη από περιοδικό!!
    Έρχομαι για τσαγάκι φραουλένιο με τρέλα!!
    Φιλιά Μαράκι μου και σε ευχαριστούμε :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τραπεζομάντηλο,το καλάθι και ότι υπήρχε στολισμένο στο τραπέζι είναι δικές μου κατασκευές....σε σύντομο χρόνο θα αναρτήσω ανάλογες φωτο που θα είναι απο εμένα...σ'ευχαριστώ αγαπημένη Λίλια και να έχεις μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφο σκηνικό Μαρία μου! Πραγματικά μοιάζει σαν να βγήκε από περιοδικό! Πολλά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου γλυκά και όμορφα τα λόγια σου,σ'ευχαριστώ πολύ-πολύ!

      Διαγραφή
  7. Μαρακι τι φοβερο σερβιτσιο ειναι αυτο???? τελειο!!!! και γενικα η ολη διακοσμηση!

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα απλό σερβίτσιο που το έχω τώρα και αρκετά χρόνια....απλά ταίριαζε με όλο το σύνολο Ζήνα μου....φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Απλά υπέροχο Μαρία μου!!! Πότε είπαμε πως κερνάς καφεδάκι;;;; Χεχεχεχε
    Καλές απογευματινές απολαύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κφεδάκι,ροφήματα ,κοκτέιλ και ότι άλλο τραβά η ψυχή σας Δήμητρα μου....σ''ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σ' αυτό το ονειρεμένο σκηνικό και μ' αυτό το καταπληκτικό σερβίτσιο, ευχαρίστως θα απαρνιόμουν τον καφέ και για χάρη του τσαγιού, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα είναι ωραία ,όταν έχεις την κατάλληλη παρέα,και ένα καλοκαιρινό και δροσερό μέρος...να απολαύσεις τον καφέ σου ή το τσάι σου Δήμητρα....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφη καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, ωραία χρώματα και φιλικά τραταρίσματα !!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλωσόρισες στην παρέα Ράνια,ελπίζω να τα λέμε συχνά...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι υπέροχη βεράντα!!!!!!!! Πολύ φινετσάτος όλος ο διάκοσμος!!! Το σερβίτσιο κουκλίστικο, οι φράουλες υπέροχες! Επειδή ασχολούμαι πολύ με το decoupage, λάτρεψα την γαλάζια χαρτοπετσέτα σου...θα ψάξω να την βρώ...χαχαχα!!!!
    Αν και έρχομαι για πρώτη φορά, θα μου επιτρέψεις μια διορθωσούλα..γιατί τα λουλούδια είναι η δεύτερη λατρεία μου…το λουλούδι στο τραπέζι σου δεν είναι παιώνια αλλά πελαργόνι... http://www.geoponiko-parko.gr/images/stories/virtuemart/product/000088-01.jpg
    Η παιώνια είναι εντελώς διαφορετική και μοιάζει σχεδόν με τριαντάφυλλο. Mπορείς να το δείς εδώ: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B9%CE%B1
    Συγγνώμη για την διόρθωση, αλλά καλλίτερα να γνωρίζεις από το να νομίζεις ότι έχεις κάτι άλλο. Την είχα παθει κι εγώ έτσι με κάποιο λουλούδι που μου χάρησαν και μου το είπαν με λάθος όνομα.
    Φιλάκια και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου