Ονειρεμένες κουζινούλες,και πασχαλιάτικες ιδέες!

Μια κουζίνα διαφορετική,σε απλή γραμμή,με vintage french chic country,πινελιές ,"ζαχαρένια"με τις παστέλ αποχρώσεις της στο σιέλ και το λευκό να επικρατεί και να δίνει περισσότερο φως.
Οι καρέκλες ντυμένες με ύφασμα στο σιέλ και τα φιογκάκια να δίνουν περισσότερη χάρη στο δέσιμο.Αντικείμενα όπως πιάτα και μπολ κουζίνας συνδυάζονται στην ίδια γλυκιά απόχρωση του σιέλ...έτσι η κουζίνα αποκτά μια μοναδικότητα απλή και καραμελένια.Προετοιμάστε την κουζίνα σας και διακοσμήσετε το χώρο με πασχαλιάτικα αντικείμενα ...βάψτε τα αυγά σε παστελ τόνους και στολίστετα σε διάφορα σημεία. 
via


via
....το λευκό χρώμα ,στα διακοσμητικά,πάντα συνοδεύει τους παστέλ συνδυασμούς για ισορροπία και καθαρότητα στην αίσθηση του χώρου.
Δημιουργήσετε με φαντασία τα γλυκά σας, και τα πασχαλινά μπισκότα και δώστε τους χρώμα...
Στρώστε το πασχαλιάτικο τραπέζι,πάλι σε παστέλ τόνους του ρόζ  και σιέλ ,και υποδεχθείτε του καλεσμένους σας σε μια ρομαντική ατμόσφαιρα.

Μέσα στα ποτήρια τοποθετείστε τις χαρτοπετσέτες,έτσι θα αξιοποιήσετε περισσότερο την διακόσμηση του πασχαλινού τραπεζιού σας.
Βάλτε και ένα λευκό βάζο με τα άσπρα τριαντάφυλλα και αφήστε να ευωδιάζει, ο χώρος με το λεπτό και φίνο άρωμα τους
Ακόμα μια πασχαλινή πινελιά, με τα  αυγά που θα τα χρησιμοποιήσετε κάποια απο αυτά,σαν βάση για να τοποθετήσετε ένα μικρό τριαντάφυλλο ,που θα κάνει και την διαφορά στο στόλισμα του τραπεζιού σας!























Σχόλια

  1. Wow!!! Πλημμύρισε φως η οθόνη. Πανέμορφη φωτεινή κουζίνα. Πως να την αναπαράγουμε όμως στις συνήθως σκοτεινές δικές μας; Υπέροχοι οι παστελ συνδυασμοί. Την πιο φωτεινή μου καλημέρα Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πρόλαβα να σε καλημερίσω Χριστίνα μου...βλέπεις έχω βάλει μπροστά την καθαριότητα,και ο χρόνος είναι κάπως περιορισμένος.....αλλά για τις φίλες bloggers,πάντα ρίχνω μια ματιά....ναι θα έλεγα οτι για να επιτύχεις μια τέτοια κουζίνα,ή την κάνεις απο την αρχή ή την ανακαινίζεις εν καιρώ...ποτέ όμως δεν είναι αργά....φιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Οι λευκές νεραγκούλες στο βάζο και το αυγό, υπέροχες! Η πρώτη κουζίνα παραείναι ρομαντική για τα γούστα μου αλλά δεν παύει να είναι πανέμορφη. Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περισσότερο την πόσταρα για τα χρώματα της,που είναι στους τόνους παστέλ,κάτι διαφορετικό απο αυτές τις κουζίνες που ξέρουμε ,Δήμητρα μου την καλησπέρα μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το τραπέζι είναι τέλειο. Τι όμορφο βάζο και οι νεραγκούλες όντως του ταιριάζουν πολύ! Και τα ποτήρια με αυτές τις χρυσό-ροζ χαρτοπετσέτες μια ομορφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ενα ρομαντικό στόλισμα για το πασχαλιάτικο τραπέζι...και το συμπληρώνουν τα όμορφα λουλούδια στο βάζο....φτιάχνουμε ατμόσφαιρα,λέω εγω τώρα....

      Διαγραφή
  4. Ανοιξιάτικα χρώματα και υπέροχο στυλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει άνοιξη,πάσχα,πασχαλιές,λουλούδια,χρώματα...τι άλλο θέλουμε;

      Διαγραφή
  5. Πόσο με ευχαριστεί να βλέπω όμορφα πράγματα και ανθρώπους που τα εκτιμούν! Η πρώτη ειδικά φωτογραφία είναι τόσο χαρούμενη και σε τάξη...χαχα που να δείτε την δική μου :P, καμία σχέση!!
    Αυτό το μπισκοτένιο αυγό, είναι καταπληκτικό!Που να τολμήσω να το χαλάσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ωραίο το θαυμάζεις και ενίοτε το τρως(στο μπισκότο αναφέρομαι)Λίλια...χαχαχα,τώρα για την κουζίνα μου και εγω πολλές φορές δεν την αναγνωρίζω σε στιγμές μαγειρικής έμπνευσης και δημιουργίας....

      Διαγραφή
  6. Λυπάσαι να καθήσεις σ'αυτό το τραπέζι για να μη μη χαλάσεις τη διακόσμησή του.Έπειτα ,έχει δίκιο η Χριστίνα.Οι δικές μας κουζίνες ποτέ δεν είναι τόσο φωτεινές.Πάντως ένα λευκό λαγό σαν της φωτογραφίας θέλω κι εγώ ν'αποκτήσω.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου