Ανοιξιάτικη φρεσκάδα στο τυρκουάζ χρώμα!

Το λαμπερό και όμορφο χρώμα τυρκουάζ,φέρνει ηρεμία και γαλήνη στη διακόσμηση του σπιτιού.
Συνήθως στα υπνοδωμάτια όπου ο καμβάς είναι ουδέτερος ,επιλέξτε στοιχεία που θα αναδείξουν τον χώρο σας,όπως φωτεινά μαξιλαράκια,σεντόνια και κουβερλί θα προσθέσουν μια όμορφη εικόνα στο σύνολό τους.

Εαν θέλετε να κάνετε το υπνοδωμάτιο σας,να δείχνει αέρινο και γαλήνιο μπορείτε να προσθέσετε και κάποιο έπιπλο σ'αυτό το χρώμα,ένα κομμάτι μοναδικό,οπως ένα κομοδίνο.
Ενα εκπληκτικό χρώμα για κάθε στυλ διακόσμησης, κλασικό και μοντέρνο μαζί, vintage,και ρουστίκ ταυτόχρονα. Ένα χρώμα μαγικό για όλους τους χώρους του σπιτιού,  την κρεβατοκάμαρα, για τους κοινόχρηστους χώρους,για το σαλόνΙ και οχι μόνο.... Ένα χρώμα που συνδυάζετε άψογα σχεδόν με κάθε χρώμα.Ενας ανοιξιάτικος συνδυασμός που θα φέρει κύματα δροσιάς στο σπίτι σας.

Σε ένα καθιστικό επιλέξτε τυρκουάζ καναπέ και διακοσμητικά μαξιλαράκια,συνδυάζοντας τα με γήινες αποχρώσεις ή με λευκό χρώμα
Δώστε την πινελιά της ανοιξιάτικης φρεσκάδας,ανέξοδα προσθέτοντας στοιχεία σ'όλους του τόνους του υπέροχου χρώματος το τυρκουάζ,όπως κηροπήγια,σουβέρ,ποτήρια και ο χώρος έχει αλλάξει!





Σχόλια

  1. Μαράκι αυτό είναι σαν δώρο...Τ Ι Ρ Κ Ο Υ Α Ζ ...ναι! Ε το έχω πει πολλές φορές ότι είναι το χρώμα μου. Thank you sweetie for the ideas :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Χριστίνα μου ότι σου αρέσει αυτό το υπέροχο χρώμα...και χαίρομαι που παίρνεις ιδέες,και σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Τυρκουάζ αγαπημένο!Δείχνει ωραιότατο και με πράσινο lime και με πορτοκαλοκοραλλοκόκκινο!Η τουλάχιστον έτσι νομίζω εγώ ,γιατί έτσι το'χω συνδυασμένο στο σπίτι.Μαρία,δείξε μας κι άλλες εικόνες με τυρκουάζ και συνδυασμούς χρωμάτων,σε παρακαλώ!Υπέροχες οι φωτογραφίες που επιλέγεις κάθε φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέκα μου πάντα με τα καλά σου λόγια....έχω και άλλες σύνθετες εικόνες που θα τις αναρτήσω σύντομα...μόλις δηλ....ανοίξει ο καιρός,να ανέβει και η διάθεση λιγάκι παραπάνω..την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο χρώμα και υπέροχες οι προτάσεις σου Μαρία! Ειδικά ο τελευταίος καναπές.... δεν έχω λόγια :)
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς δεν είχα ολόκληρη εικόνα γι'αυτό τον καναπέ,που πραγματικά είναι καταπληκτικός και περισσότερο αυτό το γλυκό βελούδινο χρώμα....καλησπέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ κομψό χρώμα και ταιριάζει πολύ με τα γήινα που υπέρ αγαπώ! Αυτή την πολυθρόνα στη προ τελευταία φώτο την έκλεψα και έφυγα!
    Μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου