Ηλιόλουστες πινελιές στο ζεστό κίτρινο!

Σίγουρα το κίτρινο χρώμα φωτίζει και μας περνά ηλιαχτίδες φωτός στη ζωή μας αλλά και στο χώρο μας....
η επιλογή του απαλού κίτρινου στις διακοσμήσεις μπορεί να είναι στους τοίχους ,στα έπιπλα μικρές πινελιές σε αντικείμενα ακόμα και στα βάζα σας στολίστε τα με το ηλιόλουστο κίτρινο χρώμα.Δείτε παρακάτω φωτογραφίες που θα σας δώσουν ωραίες ιδέες....καλή πλοήγηση!


Η τέλεια ισορροπία χρωμάτων, το ζεστό κίτρινο και το ουδέτερο χρώμα γκρι,δημιουργεί μια χαλαρή εμφάνιση έτοιμη να φιλοξενίσει τους ιδιοκτήτες του.Αυτό που θα απογειώσει την διακόσμηση του χώρου είναι η φλοράλ κουρτίνα στο παράθυρο,καθώς και οι δύο στρογγυλοί μεταλλικοί καθρέπτες!
Ηλιόλουστες πινελιές με μια κίτρινη πολυθρόνα και ο καναπές στο γκρί χρώμα δίνουν μια άνετη και χαλαρή αίσθηση στο χώρο! 
Ένα ζεστό ουδέτερο σαλόνι, με χαρακτηριστικά στοχεία διακόσμησης στο απαλό κίτρινο με γκρί χρώμα δίνει μια ζεστή θαλπωρή,στο χώρο συνδυάζοντας,την κουρτίνα απο εκλεκτό ύφασμα,αλλά και τα μαξιλαράκια! 
Στο υπνοδωμάτιο αυτό κυρίαρχο χρώμα το κίτρινο, μπορείτε να το συνδυάσετε με ταπετσαρία στο τοίχο στο απαλό κίτρινο και  ουδέτερο γκρί,δίνοντας στο χώρο μια άνεση και φωτεινότητα!






Σχόλια

  1. Μαζί με το γκρι, νομίζω πως το κίτρινο φτιάχνει ένα υπέροχο δίδυμο! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το κίτρινο χρώμα είχα πάντα μία σχέση μίσους! Εδώ μέσα Μαρία μου μ έχεις κάνει τουλάχιστον να το συμπαθήσω και να το σκέφτομαι... Θα συμφωνήσω με την Δήμητρα ότι με το γκρι κάνεις πολύ σικάτους συνδυασμούς! Φιλιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας φώτισες τη μέρα με το ζεστό χρωματάκι που διάλεξες.Κίτρινο με γκρι είχα για πολλά χρόνια τα αξεσουάρ και τα σκεύη φαγητού στην κουζίνα μου.Αγαπημένο χρώμα και το έχω επιλέξει με λάιμ πράσινο ,πορτοκαλί και θαλασσί για το υπνοδωμάτιο στο εξοχικό.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Δήμητρα και Λίλια,το κίτρινο απο μόνο του σαν χρώμα είναι ζεστό, φωτεινό και φιλόξενο χρώμα.Έχει την δυνατότητα να το συνδυάσουμε με πολλά χρώματα και να αναδείξουμε περισσότερο την γοητεία του....εμένα είναι το αγαπημένο μου χρώμα και ειδικά σ'αυτη την ζεστή του απόχρωση.....φιλάκια και στις δύο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένας καταπληκτικός συνδυασμός όπως είπες, είναι με το ανοιχτό θαλασσί,σε ταξιδεύει...φτιάχνει μια πολύ ευχάριστη και δροσερή ατμόσφαιρα Αλέκα μου....την καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου