Λιτό και άνετο καθιστικό!

Ένα καθιστικό με μοντέρνους καναπέδες,στο λευκό χρώμα διακοσμούν και φωτίζουν τον χώρο.Λιτό στυλ,ακολουθεί ευθείες και απλές γραμμές και προσφέρει άνεση και άποψη στο χώρο .
Οι ουδέτερες αποχρώσεις στους τοίχους,όπως το μπεζ ή το γκρί είναι οι συνηθισμένες στο χώρο του σαλονιού.Βέβαια τα μαξιλάρια με ρίγες στο ασπρόμαυρο ,αλλά και μαξιλάρια με μοτίβο, τα ανοιξιάτικα λουλούδια, ζωντανεύουν το λευκό του καναπέ,δημιουργώντας ένταση και παιχνίδι στο χώρο.

Άνετα διακοσμητικά μαξιλάρια μεταμορφώνουν την όψη του καναπέ,δοκιμάστε χρώματα και σχέδια.... σας προτείνω πάνω στο λευκό φόντο να βάλετε ιδιαίτερα φλοράλ μαξιλάρια σε αποχρώσεις του γαλάζιου άλλωστε σε λευκό φόντο ταιριάζουν τα πάντα, επομένως κάντε mix and match με εμπριμέ μαξιλάρια σε διαφορετικά  χρώματα! 
Η λάμπα παίζει το δικό της χρωματικό παιχνίδι, συνοδευόμενη απο το μπουκέτο με τις τουλίπες, που είναι η ανοιξιάτικη πινελιά στο χώρο του σαλονιού!










Σχόλια

  1. Καθαρός χώρος, χώρος που αναπνέει, γεμάτος φως και ανοιξιάτικη διάθεση. Το τραπεζάκι-μπαούλο-βαλίτσα υπέροχο!!! Τα φλοράλ μαξιλάρια στους λευκούς καναπέδες είναι ΑΝΟΙΞΗ. Τα φτιάχνω κι εγώ για τους δικούς μου καναπέδες. Καλό Σ/Κ Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου ακριβώς έτσι,το τραπεζάκι είναι μπαούλο το οποίο μεταμορφώθηκε μετα απο επεξεργασία σε τραπεζάκι σαλονιού,αφου βάφτηκε κατα επιλογή της ιδιοκτήτριας στο λευκό...δεν έδωσα λεπτομέρειες στην ανάρτηση μου,αλλά το σαλόνι αυτό ανακαινίστηκε απο τα χρώματα στους τοίχους μέχρι και τα έπιπλα...όσο για τα μαξιλαράκια κάνω και εγω και οτι άλλο βέβαια αφορά τον εξοπλισμό σε λευκά είδη το σπίτι ...καλή κυριακή και φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Το τραπεζάκι και τα διακοσμητικά του είναι ένα όνειρο!ευχαριστούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλη η διακόσμηση στο χώρο "μυρίζει"άνοιξη Αλέκα μου...και εγω σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω λόγια, απλά το λάτρεψα!!! Αυτό το γαλάζιο φαναράκι υπέροχο!! :)) Ψήνομαι για ένα τέτοιο τραπεζάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πινελιά στη διακόσμηση, η λάμπα στο απαλό σιέλ και οι τουλίπες έδωσαν τα χρώμα,στο καθιστικό....την καλημέρα μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Τα λάτρεψα τα χρώματα σε αυτή την ανάρτηση! Μια πνοή δροσιάς πράγματι! Το κάθε τι έχει μπει στο σωστό μέρος με τον σωστό τρόπο! Καλά το μπαούλο είναι ο σταρ της ημέρας σήμερα! Υπέροχα κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τα χρώματα που ταιριάζουν στα άτομα που αναζητούν την απλότητα αλλά και την χάρη μέσα στο χώρο τους....Λίλια.όσο για το μπαούλοκλέβει την παράσταση στο σύνολο....σ'ευχαριστώ γλυκούλα μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Φωτεινό και ζεστό και τόσο αρμονικά όλα μεταξύ τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήνα μου είναια τα χρώματα που φωτίζουν και απονέουν μια αισιοδοξία!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. υπεροχο! μου αρεσει πως εχουν συνδυαστει τα χρωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες οι εκρήξεις χρώματος του σαλονιού και φυσικά το φυσικό φως που ενισχύεται από το λευκό φόντο των επίπλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου