Απαλό σαν πούδρα!

Τα παστέλ χρώματα δημιουργούν μια όμορφη αίσθηση στο χώρο, διότι χρωματίζουν απαλά τους τοίχους, τα υφάσματα και τις λεπτομέρειες χαρίζοντας ένα ήρεμο αποτέλεσμα.
Επίσης προσφέρουν εύκολα τη δυνατότητα για μικρές εντάσεις όταν το χρειαζόμαστε, αφού το φόντο του χώρου είναι απαλό και ουδέτερο. Επομένως με ζωηρά χρώματα σε μικρή ποσότητα μπορούμε να πετύχουμε τη χρωματική ένταση που επιθυμούμε, χωρίς βέβαια να χάνονται τα βασικά στοιχεία της ισορροπίας και αρμονίας.

Τα παστέλ χρώματα πιο συγκεκριμένα είναι οι απαλές αποχρώσεις όλων των χρωμάτων και τα συναντάμε σε «γλυκούς» τόνους του πράσινου, μπλε, κίτρινου, σομόν, ροζ, λιλά κ.α. Σ'αυτή την εικόνα βλέπουμε «baby blue» χρώμα στο ύφασμα του καναπέ και στη πολυθρόνα στο σαλόνι του σπιτιού, συνδυασμένο με διακοσμητικά μαξιλάρια απόχρωσης σιέλ. 
Φυσικά ο χώρος  στο παιδικό δωμάτιο είναι ο πιο κατάλληλος για «παστέλ επεμβάσεις»! Διαλέξτε ένα βασικό χρώμα όπου θα κυριαρχήσει στο δωμάτιο: για παράδειγμα το γαλάζιο .Το χρώμα αυτό μπορεί να αναδειχθεί είτε μέσω των επιφανειών του τοίχου, είτε στα υφάσματα. Παίξτε με επιπλέον αποχρώσεις όπως το λαχανί,το απαλό κίτρινο, σε μικρές ποσότητες στα διακοσμητικά μαξιλάρια, στα διακοσμητικά στοιχεία, στους πίνακες. Όχι όμως σε όλα τα σημεία, διότι δεν θέλουμε ένα φλύαρο αποτέλεσμα.
Δοκιμάστε το λευκό χρώμα  στην κουζίνα σας που πάντα συνοδεύει τους παστέλ συνδυασμούς για ισορροπία και καθαρότητα στην αίσθηση του χώρου.








Σχόλια

  1. Υπέροχες και σικάτες όπως πάντα οι προτάσεις σου Μαρία και οι συγκεκριμένες, πολύ φρέσκιες, φέρνουν καλοκαίρι και παραλία στο μυαλό! Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα τα χρώματα αυτά και ιδιαίτερα το μπλέ της πούδρας, με παραπέμπει σε απαλότητα,κομψότητα και ηρεμία(πιθανόν να το έχω και ανάγκη)την καλημέρα μου και καλό σ/κο Δήμητρα!

      Διαγραφή
  2. όλα όμορφα αλλά έμεινα να χαζεύω αυτό το κυματιστό φωτιστικό στο παιδικό δωμάτιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φωτιστικά ενός δωματίου αν είναι ιδιαίτερα όμορφα και κομψά κλέβουν την παράσταση....την καλημέρα μου!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ονειρεμένες προτάσεις, γαλήνιες...Τελικά αυτό το μπλε είναι ιδανικό χρώμα για καλοκαιρινή αύρα στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Χριστίνα μου, θα έλεγα οτι ταιριάζει περισσότερο σε παραλιακό σπίτι η διακόσμηση του και τα χρώματα φυσικά...αλλά είναι τόσο απαλό και γλυκό που εγω θα το έβαζα και σ'ενα παιδικό αγορίστικο δωμάτιο...την καλημέρα μου!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ήπιο και συνάμα χαλαρωτικό αυτό το χρώμα.Μας προετοιμάζει για καλοκαιρινές στιγμές.Κοντά είμαστε άλλωστε!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν σε πρόλαβα εχθές Αλέκα μου,αλλά θα σε καλημερίσω και θα συμφωνήσω μαζί σου για την άποψη σου ...τα φιλιά μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το μπλε της πούδρας το έχω χρησιμοποιήσει σε μικρές πινελιές στην κρεβατοκάμαρα! Νομίζω από τις εικόνες σου πήρα και άλλες ιδέες για να προσθέσω λίγο ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτά τα χρώματα θα πήγαιναν πολύ στο εξοχικό μου! Υπέροχα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτο το παλ γαλαζιο ειναι απλα υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου