Προετοιμάζοντας την βεράντα!

21 του μήνα Μαρτίου καλωσορίζουμε και επισήμως την άνοιξη,μπαίνοντας στην εαρινή ισημερία.Η αλήθεια λοιπόν ότι ένας απο τους βασικούς λόγους είναι,να ομορφύνετε και να διακοσμήσετε την βεράντα σας ή το μπαλκόνι σας.
Επομένως ένα σετ καθιστικού είναι απαραίτητο εφ'όσον διαθέτετε τον κατάλληλο χώρο.Αν όχι τότε αρκεστήτε σε ένα τραπεζάκι και δύο καρέκλες. Οπως και να είναι επενδύστε αισθητικά,σ'ενα  όμορφο σετ επίπλων απο ξύλο ή  μπαμπού ή ραττάν.Προσθέστε πολύχρωμα μαξιλάρια,γλαστράκια,λουλούδια και δώστε χρώμα και ζωντάνια.Επιλέξτε ένα κύριο χρώμα και προσθέστε μικρές πινελιές στο χρώμα της αρεσκείας σας!




Σχόλια

  1. Το μπαλκόνι είναι ένας χώρος που θέλω/χρειάζεται να ασχοληθώ φέτος! Ευχαριστούμε για τις προτάσεις Μαρία. Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεράντα ή μπαλκόνι το θεωρώ ως ένα χώρο αέρινο, καλοκαιρινό με πολλές δυνατότητες διακόσμησης...το αγαπημένο μου και απο εμένα καλημέρα Δήμητρα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες όλες!!! Αλλωστε λόγω καλοκαιριού όλες μου αρέσουν...χρωματικά όμως αυτά που ετοιμάζω ταιριάζουν στο πράσινο της ελιάς που φοράει το μπαμπού σαλονάκι. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μπαμπού σαλονάκι χρωματικά είναι θεσπέσιο και πολύ ταιριαστό για βεράντα...σιγά-σιγά θα βγούμε πάλι εξω στα μπαλκόνια και βεράντες και θα απολαμβάνουμε τα καφεδάκια μας....πολλά φιλιά και απο εμένα Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφες και δροσερές επιλογές Μαρία! Και το δικό μου μπαλκόνι θέλει δουλειά, να δω από πού θ' αρχίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η εποχή που σε ξεσηκώνει και ανεβάζει την διάθεση,έτσι προετοιμάζοντας σιγά -σιγά το μπαλκόνι σου χωρίς ιδαίτερο κόπο θα απολαμβάνεις το καφεδάκι σου....την καλημέρα μου!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. υπεροχες ιδεες! να προσθεσω βεβαια κ την πλαστικη πισινα της μικρης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή θα είναι η πινελιά σου Ζήνα μου....η πισίνα της μικρούλας σου....φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μαξιλάρια και δίσκοι σαν αυτά που μόλις μας έδειξες αλλάζουν και το πιο φτωχό σαλονάκι βεράντας!Υπέροχες προτάσεις ακόμη μια φορά.Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εγω θα σ'ευχαριστήσω Αλέκα μου για το σχόλιο σου....ναι τα πάντα μπορούν να αλλάξουν με μικρές παρεμβάσεις, αρκεί να έχεις την δυνατότητα και την διάθεση γιαυτό που κάνεις ....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου