Ο δικός σας χώρος το μπουντουάρ!

Είναι καθαρά γυναικεία υπόθεση το μπουντουάρ,γιατί έτσι μπορεί κάθε γυναίκα να έχει την δική της ζεστή και όμορφη γωνία στο σπίτι.
 Κλασσικό ,ρομαντικό μοντέρνο ή εμπνευσμένο με στοιχεία απο κάποια άλλη εποχή ,οι επιλογές που έχετε να κάνετε είναι πολλές και σίγουρα θα βρείτε κάτι να σας αρέσει.Σε ότι και αν επιλέξετε ο αποθηκευτικός χώρος που θα έχετε θα είναι αρκετός ώστε να τοποθετήσετε τα δικά σας πράγματα.Σας προτείνω 8 διαφορετικές εικόνες ,για να οργανώσετε το δικό σας μπουντουάρ! 








Σχόλια

  1. Πολύ μού άρεσε το μπουντουάρ της 5ης φωτογραφίας. Την καλησπέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο Μαρία. Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα πανέμορφα αλλά κι εγώ ξεχωρίζω το 5ο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά οντως είναι πολύ γουστόζικο αυτό της 5ης ,και γι'αυτό το προτιμάτε περισσότερο την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Το 2ο και το 5ο πιο κοντά σε μένα...είναι όλα όμως καλοφτιαγμένα με γούστο και προσεγμένα αντικείμενα ... Φιλιά Μαράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 5 θα ψηφίσω και εγώ, χωρίς να σνομπάρω τις υπόλοιπες επιλογές! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλα απιστευτα!!! δεν εχω ομως και ζηλευω τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τόσο απλό και εύκολο να φτιάξεις ,Ζήνα μου με απλά πράγματα ακόμη και με παλιά μπορεις να δημιουργήσεις την δικιά σου γωνία...την καλημέρα μου!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Ένα ξεχωριστό στυλ πιο ανάλαφρο και μοντέρνο,το μπουντουάρ της 5ης φωτο....προφανώς θα ταιριάζει στο στυλ σου.... Δήμητρα την καλημέρα μου και καλό σ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστίνα μου σε καλημερίζω και έχω και εγω να σου πώ οτι έχεις ενα απίθανο γούστο στις αναρτήσεις σου ...φιλάκια πολλά και απο εμένα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οταν κάτι είναι όμορφο ξεχωρίζει και επιλέγεται απ'όλους...έτσι συνέβη εδω με την 5η φωτο....βγήκε "πρώτη"...την καλημέρα μου Λίλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα, αναλαμβανεις διακοσμησεις εσωτερικών χωρων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου