Εκκεντρικές νότες με το ζεστό χρώμα πορτοκαλί!

Το πορτοκαλί χρώμα έχει την δυνατότητα να συνδυαστεί και με άλλα χρώματα,και να αναδείξει το χώρο σας με μεγάλη επιτυχία.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πορτοκαλί σε κάποιο ύφασμα,όπως ο καναπές σας ή σε κάποια πολυθρόνα και σκαμπο΄,ακόμα και στα μαξιλαράκια διακόσμησης.
Επιλέξτε ένα αρκετά έντονο πορτοκαλί τόνο ,και δημιουργείστε μια συνοχή επαναλαμβόμενη στο ίδιο τόνο σε κάποιο αξεσουάρ,στα φωτιστικά ακόμα και σε σερβίτσια.Το πορτοκαλί συνδυάζεται άψογα με το μπλέ και με το πράσινο,φροντίζοντας η ένταση που θα δώσετε, να επικρατεί μια ισορροπία.Αν ο χώρος σας έχει ουδέτερες μπέζ ή άσπρες αποχρώσεις, το πορτοκαλί θα ζωντανέψει και θα φωτίσει περισσότερο το χώρο σας. 
Στο υπνοδωμάτιο σας ,αν θέλετε ένα πορτοκαλί έπιπλο,ένας πίνακας πάνω σε λευκό τοίχο,δημιουργει την τέλεια αντίθεση,και διακοσμεί υπέροχα τον χώρο.
Συνδυάστε το επίσης, με κίτρινο αλλά και με ροζ πάντα σε λευκό φόντο, ώστε να τονιστεί ακόμα περισσότερο το χρώμα στο χώρο σας.Γι’ αυτούς που είναι ανοιχτοί στις προκλήσεις και θεωρούν πως ένα πορτοκαλί δωμάτιο είναι αυτό που θέλουν, θα πρέπει να δώσουν μεγάλη βάση στον τόνο που θα επιλέξουν. Μια pop επιλογή μπορεί να είναι πολύ μοντέρνα για το χώρο σας αλλά αυτό δεν σημαίνει πως σε μια κλασική διακόσμηση δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε έντονες αποχρώσεις του πορτοκαλί.





Σχόλια

  1. Πολύ εκκεντρικό αλλά και πολύ ζωντανό χρώμα! Νομίζω πως και με το καφέ και το γκρι κάνει υπέροχους συνδυασμούς! Την καλησπέρα μου Μαρία.

    Υ.Γ. Κοίταξε το μέιλ σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σίγουρα ο συνδυασμός που λές είναι πολύ ιδανικός για την χειμερινή περίοδο και όχι μόνο,επειδή όμως μπαίνουμε στη άνοιξη σιγά-σιγά είπα να το κάνουμε πιο εκκεντρικό και τολμηρό...και απο εμένα καλησπέρα και ένα ευχαριστώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έντονο χρώμα αλλά σε σωστές δόσεις μπορεί να ομορφύνει και να ζεστάνει το χώρο!Είναι από τα αγαπημένα μου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρές δόσεις έτσι θα διακοσμούσα και εγω σ'ενα χώρο,σκόρπιες πορτοκαλί νότες...Λίλια φιλάκια και απο εμένα και μια καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το χρώμα ποτέ δεν το πήρα στα σοβαρά. Αυτό σημαίνει πως δεν το χρησιμοποίησα ποτέ στην διακόσμηση. Το φόρεσα πάνω μου αλλά στο σπίτι μου ποτε...βρε λες να το δοκιμάσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο ντύσιμο είναι ευκολότερο γιατί αν τελικά δεν σου αρέσει απλά το βγάζεις στη διακόσμηση όμως, έναν τοίχο βαμμένο πορτοκαλί θα το σκεφτόσουν να τον αλλάξεις, οπότε αν δεν σε εμπνέει σαν χρώμα μην το αποφασίσεις Χριστίνα μου ....φιλάκια και καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι το αντίθετο από τη Χριστίνα. Ποτέ δεν το φορώ (δε μου αρέσει καθόλου επάνω μου) αλλά στο σπίτι, μου αρέσει πολύ!
    Μαρία, έχεις κάνει αλλαγές στο blog βλέπω και χαίρομαι πολύ γι' αυτό. Πριν με το που έμπαινα κολλούσε ο η/υ μου κατευθείαν. Τώρα βλέπω ελάφρυνε ο χώρος και επιτέλους μπορώ να περιηγηθώ. Μπράβο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολλές γυναίκες που δεν τους αρέσει σαν χρώμα στο ντύσιμο τους και δεν τις κολακεύει,οπότε δεν το προτιμούν,σ'άλλες το αρέσει όπως εσένα και το διακοσμούν στο σπίτι τους .... το πορτοκαλί αν το συνδυάσεις σωστά και σε μικρές δόσεις όπως είπε η Λίλια τότε το αποτέλεσμα θα είναι ωραίο. Τώρα με το p.cπροσπαθώ απο μόνη μου να το βελτιώσω ψωρίς βέβαια να έχω τις γνώσεις που χρειάζεται ....πάντως χαίρομαι και εγω που τα κατάφερα....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πριν κάποια χρόνια ήταν το αγαπημένο μυο χρώμα σε ρούχα, ειδικα΄το καλοκαίρι. Τώρα πια το χρησιμοποιώ στο σπίτι σε πιο απαλές αποχρώσεις 'ομως.......ροδακινί π.χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατερίνα,το πορτοκαλί έχει πολλές αποχρώσεις,ειδικά το ροδακιν είναι πολύ soft και συνδυάζεται με αρκετά χρώματα στη διακόσμηση.Περισσότερο στα υπνοδωμάτια,και ιδιαίτερα στις κουρτίνες και μαξιλαράκια...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου