Ανανέωση στο κομοδίνο!



Ενα κομοδίνο που έχει τα σημάδια της φθοράς απο τον χρόνο πρόκειται να αλλάξει χρώμα.
Έτσι απλά αποφάσισα να κάνω την ίδια διαδικασία της επεξεργασίας στο ξύλο, όπως έκανα και στη ραφιέρα,όπως καταλαβαίνετε περνάω μια περίοδο ανανέωσης και φρεσκάδας στο χώρο μου.Το κομοδίνο το έβγαλα στη βεράντα και εκει πια με το φώς του ήλιου είδα ότι έχει χάσει την γυαλάδα του και μικροχτυπήματα υπήρχαν αρκετά.... άρχισα την επεξεργασία του με κέφι....και μετά απο κάποια στάδια αναμονής και υπομονής να και το τελικό αποτέλεσμα.....



















Σχόλια

  1. Τέλεια δουλειά, τέλειο και το styling! Πολλά πολλά μπράβο Μαρία μου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ κόπος,Χριστίνα μου για να το φτάσω εκεί που ήθελα.....γιατί έκανα 2 κομοδίνα το άλλο θα το δείξω προσεχώς....

      Διαγραφή
  2. Τι να πω;Τα λέει όλα η φωτογραφία.Πολύ καλή δουλειά!Τι βαφή χρησιμοποίησες;Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μπογιά που χρησιμοποίησα είναι του νερού,και αυτό το έκανα για να αποφύγω την έντονη οσμή της λαδομπογιάς...άλλωστε αυτή η συγκεκριμένη απλώνεται στο βάψιμο πολύ καλά.Αν την ζητήσεις να πείς να σου δώσουν μπογιά του νερού,το χρώμα το επιλέγεις ή στο επεξεργάζονται στο κατάστημα που θα πας,αν δεν υπάρχει στο χρωματολόγιο...πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Τη λαδομπογιά κι εγώ την αποφεύγω γιατί μου φαίνεται ότι μετά από λίγο καιρό κιτρινίζει και πάει στράφι όλος ο κόπος.

      Διαγραφή
    3. Εμένα δεν μου αρέσει το στρώσιμο της βαφης με την λαδομπογιά και περισσότερο η οσμή της που κάνει αρκετό καιρό για να φύγει απο τον αέρα Αλέκα μου γι'αυτό χρησιμοποιώ αυτές του νερού....

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!!! και τι ωραία και ταιριαστά που το διακόσμησες!!! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σ'ευχαριστώ....και να έχεις ένα ωραίο απόγευμα!

      Διαγραφή
  4. καταπληκτικό έγινε και ταιριάζει πολύ καλύτερα τώρα, στο γύρω χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει και συνέχεια Δήμητρα,αλλά το πηγαίνω σιγά-σιγά.....υπάρχει και μια συρταριέρα που θέλει μπράτσα του Ποπαυ για να την καταφέρω.

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο έγινε Μαρία! Και ταιριάζει πολύ όμορφα με τα φλόραλ διακοσμητικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνω σε λευκό καμβά πιστεύω οτι τα διακοσμητικά για να δείξουν πρέπει να έχουν πινελιές απο χρώμα ή να είναι φλοραλ.

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Μαράκι χρυσοχέρα! Έδωσες ζωή και χαρακτήρα στο κομοδινάκι και ταίριαξε υπέροχα στο υπνοδωμάτιο! Για να μη σχολιάσω για τη διακόσμησή του...πολύ βιντάζ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαιρούλα μου, ακόμα πονάνε τα χέρια μου απο το τρίψιμο,ιδιαίτερα στην μικρή επιφάνεια του κομοδίνου που αρχικά χρησιμοποίησα το τριβείο για να με διευκολύνει.....δυστυχώς μου έκανε έντονες χαρακιές που για να τις βγάλω κοπίασα πολύ....αλλά τελικά το αποτέλεσμα μετράει έτσι;

      Διαγραφή
  7. υπεροχο!!! και εδεσε πολυ και με φλοραλ διακοσμητικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήνα μου το έδεσα με φλοράλ για πιο καλοκαιρινή πινελιά.

      Διαγραφή
  8. Δε θα μου γλυτώσουν τελικά τα έπιπλα μου.... χαχαχαχα έγινε υπέροχο και μεταξύ μας το προτιμώ χίλιες φορές ασπρο!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι το άσπρο του φαρμακείου(δεν θα το έκανα)είναι ελαφρώς λερωμένο αλλά ίσως δεν φαίνεται στις φωτο....τελικά έχεις μεγάλη πλάκα Ελεάνα μου ,και με κάνεις και εγω να γελάω...άντε ξεκίνα τις αλλαγές....αν υπάρχουν βέβαια οι κατάλληλες προυποθέσεις.

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το έφτιαξες!! Άλλαξε εντελώς!! Μπράβο
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Στέλλα ....μια όμορφη καλημέρα να έχεις!

      Διαγραφή
  10. πολύ ωραία η μεταμόρφωση και το συνδύασες πολύ αρμονικά με τα φλοράλ!!! Εύγε χρυσοχέρα μου!!!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις προσπάθειες μου τις κάνω ,αυτό είναι σίγουρο,τώρα με την ανανέωση χρώματος στα μικροέπιπλα, μου βγήκε τώρα τελευταία....άλλωστε την ήθελαν μια παραπάνω φροντίδα,οπότε με λίγη υπομονή βγαίνει ένα καλό αποτέλεσμα Κωνσταντίνα....φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πάρα πολύ ωραία και αυτή η μεταμόρφωση Μαρία! Ότι πρέπει για τον αέρα ανανέωσης που ήθελες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....έχει και συνέχεια Κατερίνα μου αλλά το πηγαίνω σιγά-σιγά....

      Διαγραφή
  12. Μου αρέσει πολύ το σπασμένο λευκό που επέλεξες αλλά και ο τρόπος που έφτιαξες την γωνιά σου γενικότερα!! Μπράβο σου κορίτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτο προτιμώ σαν λευκό χρώμα είναι πιο ζεστό απο το εντελώς άσπρο που μου θυμίζει φαρμακείο Λίλια,αλλά εδω υπάρχει και συνέχεια.....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φοβερή μεταμόρφωση! Αγαπω πολύ το off white χρώμα! Λίγο λευκό λίγο ιβουάρ! Μπράβο Μαρία μου! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου