Φλοράλ Διακόσμηση στο υπνοδωμάτιο σας!

Για μία στυλάτη διακόσμηση σε όλους τους χώρους του σπιτιού και ιδιαίτερα για το υπνοδωμάτιό σας!

Η  διακόσμηση σε παστέλ αποχρώσεις με σικάτες και girly πινελιές αισθητικής   διαμορφώνουν ένα κομψό χώρο με ιδιαίτερο χαρακτήρα. Vintage έπιπλα παντρεύονται με μοντέρνα στοιχεία και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.Ταπετσαρίες,  μαξιλάρια,  φωτιστικά αλλά και διακοσμητικά στοιχεία, είναι μόνο μερικά  που συνθέτουν ένα κομψό αισθητικό αποτέλεσμα.Αν λοιπόν σας αρέσει η γαλλική κομψότητα και το σικάτο ύφος στη διακόσμηση ρίξτε μια ματιά στους παρακάτω εικόνες και εμπνευστείτε για το δικό σας υπνοδωμάτιο.....
Laura Ashley!






Σχόλια

  1. Θέλεις να με καταστρέψεις?!Η κόρη μου τον τελευταίο καιρό μού ζητά ολική ανακαίνιση του δωματίου της με φλοράλ στοιχεία διακόσμησης.Αν δει κι αυτό το άρθρο σου ,την έβαψα.Πάντως είναι πανέμορφα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι πιο ωραίο Αλέκα μου απο το να ανανεώσεις το δωμάτιο της κόρης σου,και με το αυτό το στυλ...μέσα στα ζεστά και απαλά χρώματα με πινελιές απο φλοράλ...μμμμμ .....θα είναι υπερφανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάντως Μαρία μου μαζεύω ιδέες για το δικό μου υπνοδωμάτιο...το μόνο που με σκοτώνει (δεν μου αρέσουν πια) είναι τα έπιπλα που είναι βέγγε αλλά δεν παίζει αλλαγή είναι μόλις 2 χρονών .... πανέμορφες και χαλαρωτικές οι εικόνες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Χριστίνα,μια μικρή ανανέωση με διακοσμητικά στοιχεία ή αλλαγή σε κουρτίνες και μαξιλάρια θα δώσει καινούργιο στυλ στο υπνοδωμάτιο σου με τα ίδια έπιπλα.Άλλωστε τα βέγκε,έπιπλα είναι πολύ εύκολο να τα προσαρμόσεις στο ύφος που θέλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου