Χρώματα σαν Ζαχαρωτά!

Διακόσμηση στους πιο απαλούς τόνους του πράσινου,ροδακινί,σιέλ και ρόζ. Διακοσμήστε τους χώρους σας με ουδέτερα χρώματα για να εξισορροπηθούν οι παστέλ αποχρώσεις.
Αντανακλούν το φώς και δημιουργούν μια φωτεινότητα,και έτσι ο χώρος φαίνεται μεγαλύτερος και πιο ελαφρύς.Ολα αυτά τα χρώματα σε οποιοδήποτε δωμάτιο και αν τα διακοσμήσετε,θα έχετε ένα κομψό και όμορφο αποτέλεσμα.Εμπνευστείτε απο αυτές 10 τις σύνθετες εικόνες,που δημιούργησα για εσας!


Απαλά και γλυκά χρώματα, δίνουν μια soft, μοντέρνα πινελιά στον προσωπικό σας χώρο….
Μια vindage πολυθρόνα σto χρώμα της μέντας ιδιαίτερα εντυπωσιακή, µονοπωλεί το ενδιαφέρον της γωνιάς  κοντά στο στο παράθυρο.... δηµιουργήσετε γύρω της τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να την αναδείξετε σε επίκεντρο.Θα την προβάλετε βάφοντας απαλόχρωµα τους τοίχους, θα την ταιριάξετε µε μια συρταριέρα του ίδιου χρώματοςκαι ολοκληρώστε την εικόνα µε μια γλάστρα,και μαξιλαράκι απο βελούδο. 
Σκορπίστε µαξιλάρια επάνω στους καναπέδες και στις πολυθρόνες, τοποθετήστε  αντικείµενα μαξιλαράκια και ταπετσαρία στους τοίχους, στους ίδιους χρωματικούς τόνους και αναζητήστε, ένα κρυστάλλινο κρεµαστό φωτιστικό για να το κρεμάσετε σε θέση που να αντανακλά όταν θα το ανάβετε.Ένα είναι σίγουρο ότι σ'αυτό το καθιστικό θα ξεκουράζεστε και το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώνει πάντα!








Σχόλια

  1. Μαρία μου καλημέρα και καλή εβδομάδα, είναι υπέροχοι όλοι οι χώροι που παρουσιάζεις, τα χρώματα δεν βγάζουν μάτι και όλα συνολικά αποπνέουν εκλεκτισμό και ηρεμία (εγώ εξακολουθώ να έχω αδυναμία στους συνδυασμούς, γήινων με αποχρώσεις γαλάζιου ή πρασινογάλαζου, συνδυασμούς που τους είδα "φορεμένους" στις προτάσεις σου και μου έκαναν κλικ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία. Πόσο μ'αρέσουν οι εκλεπτυσμένες προτάσεις σου! Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είπες λέξη κλειδί για μένα!! Ζαχαρωτό!! Τι φοβερή έκφραση, μου έφτιαξες τη μέρα!!Οι προτάσεις σου όπως πάντα είναι μια και μια...Μου αρέσουν τα παστέλ χρώματα γιατί μου βγάζουν μια ισορροπία και μια ηρεμία. Τα έντονα που επίσης αγαπώ, τα προτιμώ σε λίγα αλλά καλά κομμάτια για να ξεχωρίζουν! Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Χριστίνα μου,Λιλά, ροζ παλ, γαλάζιο και mint green αποχρώσεις είναι η απόλυτη τάση στη διακόσμηση του σπιτιού αυτή τη χρονιά,στη τελευταία εικόνα είναι τα καινούργια σχέδια απο την L.Ashley.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά τα διακριτικά και ρομαντικά χρώματα θα χαρίσουν ηρεμία στον προσωπικό σου χώρο χωρίς να σε «κουράσουν» οπτικά...την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προτείνω αυτά τα παστέλ χρώματα,γιατί είναι τόσο όμορφα και ρομαντικά που αξίζει να έχεις έστω και μια γωνία στο σπίτι σου...την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα Λίλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρ'όλο που δεν είμαι της τόσης ηρεμίας στα χρώματα γιατί θέλω το κατιτίς μου σε ποπ,οι γωνιές που μας έδειξες είναι πανέμορφες.Προσωπικά θα έκλεβα από ένα κομμάτι και θα το συνδύαζα με έντονη απόχρωση.Φανταστικά κομμάτια ο ριγέ καναπές,ο λαχανί καθρέφτης ,τα μωβ-φουξ κηροπήγια και η vintage πολυθρόνα στο χρώμα της μέντας.Kal;h ebdom;ada!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλέκα μου,για να αποφύγουμε ένα γυναικείο και ρομαντικό στυλ (εάν το επιθυμούμε βέβαια) καλό θα ήταν να μην χρησιμοποιήσουμε αποκλειστικά παστέλ αποχρώσεις αλλά να τις συνδυάσουμε με έντονα χρώματα του ουράνιου τόξου ή με μαύρο..είναι πολύ εύκολο και αρκεί λίγη φαντασία...την καλησπέρα μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου