Ο ρομαντισμός σε όλο του το μεγαλείο!

Τα Παστέλ χρώματα, μας ταξιδεύουν σε μια εποχή ρετρό και μας χαρίζουν μια αίσθηση ρομαντισμού και ηρεμίας.
Δημιουργούν την κατάλληλη φωτεινότητα στο χώρο,και ταιριάζουν σε όλα τα δωμάτια του σπιτιού.Το απαλό φυστικί σε συνδυασμό με το λευκό στην τραπεζαρία σας ,δίνει μια φωτεινή και cozy αίσθηση.Μπορείτε να βάψετε ,τους τοίχους σε τόνους παστέλ ή να τοποθετήσετε μια vintage ταπετσαρία,συνδυάζοντας με μαξιλάρια και αντικείμενα διακοσμητικά.Παστέλ αποχρώσεις στο ρόζ ,το λεμονί,βεραμάν και το αχνό βερυκοκί.Δείτε τις παρακάτω εικόνες και απογειώστε την φαντασίας σας στη διακόσμηση του χώρου σας!









Σχόλια

  1. Ο ρομαντισμός είναι μέρος της φύσης μας και πρέπει να υπάρχει στη ζωή μας σε σωστές δόσεις. Οι επιλογές που μας δίνεις είναι πολύ όμορφες. Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι τελευταίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτιδήποτε κάνουμε με μέτρο έχει καλό και ισορροπημένο αποτέλεσμα και ιδιαίτερα στη διακόσμηση του χώρου που πρέπει να το έχουμε μελετήσει αρκετά...τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Η πρώτη πρώτη λάμπα, η φυστικί (ή μεντί που λέω κι εγώ) και το σετ μπάνιου κουκουβάγιες ♥
    Τα υπέρ ρομαντικά, αν και τα βρίσκω ωραία στο να τα κοιτάζω στις φωτογραφίες, δεν νομίζω πως είμαι για μένα στην πραγματική ζωή!
    Πολλές καλησπέρες & φιλιά Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δήμητρα,τα χρώματα στη ζωή μας αλλά και στο χώρο που είμαστε είναι απαραίτητα,είτε είναι ζωηρά είτε είναι σε πάλ χρώσεις,θεωρώ ότι είναι η ζωτική πινελιά στο τρόπο που ζούμε που σκεπτόμαστε,και που υπάρχουμε...όσο για το ρομαντικό ύφος νομίζω οτι πρέπει να υπάρχει μέτρο όπως και σ'ολα τ'αλλα...τα φιλιά μου.....!

      Διαγραφή
  3. Η κουζινούλα με το ρολόι τοίχου απ'τις καλύτερες γωνιές για πρω'ι'νό καφεδάκι!Ωραία επιλογή φωτογραφιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα πρωινό σε ευχάριστο περιβάλλον σου φτιάχνει την διάθεση για το υπόλοιπο της ημέρας Αλέκα μου...φολάκια!

      Διαγραφή
  4. Η τραπεζαρία της πρώτης φωτογραφίας μου έφερε πάλι στο μυαλό τι πρέπει να κάνω με την δική μου τραπεζαρία...να βάψω καρέκλες και μπουφέ και να αλλάξω το δέρμα που έχουν οι καρέκλες μ ένα ύφασμα ριγέ η καρό στο χρώμα της άμμου ή του σπάγκου! Πολύ ωραίες επιλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία η σκέψη σου να αντικαταστήσεις το δέρμα με κάτι πιο ανάλαφρο....το καρό με την ρίγα σε αντίθεση , είναι μια καλή ιδέα...οι αλλαγές στο χώρο, μας αλλάζουν και την διάθεση μας....φιλάκια!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου