Ετοιμάζοντας την εξοχική κατοικία!

Οι παστέλ αποχρώσεις συμπληρώνουν την cuntry αισθητική στο καθιστικό δημιουργώντας easy-going ατμόσφαιρα,που χρειάζεστε στο εξοχικό.
Αυτό το στυλ εμπνέει οικειότητα,ζεστασιά,απλότητα και αυθεντικότητα. Στοιχεία απαραίτητα για τη δημιουργία μιας κατοικίας που στην καθημερινότητα πρέπει να έχει το ρόλο ενός ασφαλούς καταφυγίου.Δείτε ενδιαφέρουσες εικόνες για να συμπληρώσετε με διακοσμητικά στοιχεία την εξοχική σας κατοικία!
 Το στυλ αυτό λατρεύει, επίσης, τα λουλούδια είτε είναι σε γλάστρες είτε στολισμένα σε βάζα. Όμορφα, ζωντανά λουλούδια που γεμίζουν το χώρο με θετική ενέργεια, ζωντάνια και ομορφιά!
Τα εξοχικά σπίτια αγαπούν το ρατάν, το μπαμπού, την ψάθα και το λινό. Φυσικά απλά υλικά που μπορούν να πάρουν το ρόλο τόσο των επίπλων όσο και των διακοσμητικών!
Σημαντικές οι μικρές λεπτομέρειες είναι αυτές που θα κάνουν το χώρο σας να φαίνεται προσεγμένος!





Σχόλια

  1. Εγώ Μαρία μου θα μου επιτρέψεις να συμπληρώσω τον τίτλο "...ή δίνοντας αέρα εξοχής στο σπίτι σας" γιατί μου αρέσουν όλα και ευχαρίστως θα τα έβαζα σπίτι μου...Καλή Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει δίκιο η Χριστίνα ,είναι πολύ όμορφα τα αντικείμενα και τα έπιπλα που επέλεξες να μας δείξεις και πολλά απ'αυτά δείχνουν υπέροχα και στα διαμερίσματά μας στην πόλη.Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα περισσότερα αντικείμενα έχουν την δυνατότητα να τα τοποθετήσουμε και στο σπίτι της πόλης,είναι τόσο απλά και ωραία που διαμορφώνουν ένα ευχάριστο περιβάλλον Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την καλησπέρα μου Αλέκα,όπως προείπα όλα αυτά τα αντικείμενα σε συνδυασμό με τα έπιπλα μπορεί να ταιριάξουν και σ'ένα διαμέρισμα της πόλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με τις προλαλησασες! Καλημέρα Μαρία :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου