Οι φυσικές αποχρώσεις του ξύλου στη διακόσμηση!

Φέρτε τις φυσικές αποχρώσεις του ξύλου και υφές,και προσδώστε προσωπικότητα στο χώρο σας.Το μπέζ,το απαλό χακί -καφέ δημιουργούν μια ήρεμη ατμόσφαιρα.Κάνετε αντίθεση με πιο σκούρα διακοσμητικά στοιχεία και το αποτέλεσμα θα είναι μοναδικό.Μπορείτε να διακοσμήσετε όλα τα δωμάτια του σπιτιού,φυσικά θα έχετε και τον κατάλληλο φωτισμό και ο χώρος σας θα είναι σε πλήρη αρμονία.Δείτε χώρους διακοσμημένους με το φυσικό χρώμα ξύλου ,και πάρτε ιδέες!














Σχόλια

  1. Παλιότερα ήμουν οπαδός μόνο των σκουρόχρωμων επίπλων αλλά όσο περνά ο καιρός τόσο πιο θετικά βλέπω και τα πιο ανοιχτά ξύλα. Την καλησπέρα μου Μαρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγω θα συμφωνήσω μαζίσου,κάποια πράγματα,απόψεις τα αναθεωρούμε μεγαλώνοντας.Μ'αρέσει ο χώρος του σπιτιού να είναι φωτεινός και η διακόσμηση του σε απαλούς φωτεινούς τόνους,προσδίδει αισιοδοξία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα κομμάτια της τελευταίας φωτογραφίας είναι εκπληκτικά! Είναι ότι μου αρέσει σε γραμμές και ύφος. Καλησπέρα κι από εμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω για ποιο λόγο έχω συνδυάσει το ανοιχτής απόχρωσης ξύλο με καλοκαιρινά παραθαλάσσια σπίτια,αλλά στο δικό μου το τιμώ ιδιαιτέρως.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου