Σεντόνια,Μαξιλάρια,μοτίβα στα χρώματα της άνοιξης!


Μια ανανέωση στο υπνοδωμάτιο μας,με χρώματα της άνοιξης,θα ανανεώσει και εμας τους ίδιους.Η αίσθηση του διαφορετικού μας αναζωογονεί.Το υπνοδωμάτιο που θα διακοσμήσουμε θα πρέπει να μας καλεί μέσα,και να μας δίδει το ζητούμενο,που είναι η ηρεμία και η χαλάρωση.
Τα Floral, μοτίβα ειδικά σε μεγάλη διάσταση,μπορούν να γίνουν πολύ ενδιαφέροντα αν επιμείνουμε σε μια χρωματική παλέτα και εμφάνιση,όπως σ'αυτ'η την εικόνα ,ώστε να μην κουράζουν το μάτι.
Αν πάλι θεωρούμε το floral πολύ ρομαντικό για το χώρο μας, μπορούμε να έχουμε ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα με τη χρήση ρίγας, πουά ή με γεωμετρικά μοτίβα. Βεβαιωθείτε ότι στο κάθε μοτίβο κυριαρχεί η ίδια απόχρωση ώστε να κάνει τη μίξη και το ταίριασμα επιτυχημένο.
Η επίπλωση που θα επιλέξετε για την κρεβατοκάμαρά σας θα πρέπει να στηρίζεται στην άνεση και την λειτουργικότητα παράλληλα με το design.. Αν ο χώρος σας το επιτρέπει, τοποθετήστε μια πολυθρόνα ή έναν μικρό καναπέ σε κάποια γωνία ώστε να δημιουργήσετε έναν μικρό χώρο ανάγνωσης. Μια επίσης καλή ιδέα είναι και η τοποθέτηση ενός μικρού γραφείου ή κονσόλας για τα καλλυντικά ή για κάποιο μικρό υπολογιστή.
Τα κατάλληλα σεντόνια παίζουν σημαντικό ρόλο σε ένα σωστό δωμάτιο. Το ιδανικό σεντόνι  έχει να κάνει με την απαλότητα. Αναζητήστε βαμβακερά σεντόνια χωρίς χνούδι. 
Χρησιμοποιήστε τα χρώματα, τα μοτίβα και τα υφάσματα ώστε να δημιουργήσετε μια σύνδεση μεταξύ τους. 












Σχόλια

  1. Ό,τι ακριβώς χρειαζόμουν/χρειαζόμαστε. Χρώμα, χρώμα & πάλι χρώμα! Υπέροχα Μαρία. Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τόσα υπέροχα χρώματα και να μην ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις.Μα και οι φωτογραφίες τόσο μα τόσο μαγευτικές!Προάγγελος της άνοιξης ,Μαρία μας.Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπως χαρακτηριστικά το έθεσε η Αλέκα προάγγελος της άνοιξης είναι....λές να βιάζομαι λιγουλάκιΔήμητρα; Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλέκα,είναι φορές που δεν ξέρω ποιό χρώμα να επιλέξω για θέμα...είναι τόσο ωραία και ζωηρά που μαγεύομαι και εγω....την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωχ! τώρα χτυπάς εκεί που πονάει... όσα και να έχω δεν μου φτάνουν, ότι βλέπω ή το αγοράζω ή το βάζω στην λίστα αναμονής... νομίζω με τα σκούρα έπιπλα τα δικά μου, τα οποία το λέω και το ξαναλέω δεν με αφήνει να τα βάψω, πηγαίνουν οι τόνοι του πράσινου της ελιάς. Στις φωτό με τα πράσινα έχεις ένα φλοράλ που θυμίζει λίγο English country, ένα τέτοιο πήρα λίγο πριν τις γιορτές για την άνοιξη... Αλλά τώρα που τα βλέπω μου αρέσουν πάλι όλα! Την καλησπέρα κι από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστίνα μου,μια απο τα ίδια και εγω, έχω και μια αδυναμία στα υφάσματα γενικά γιατί φτιάχνω ,μαξιλαράκια τραβέρσες και ότι μπορείς να φανταστείς ,οπότε καταλαβαίνεις ,ένα μέρος του σπιτιού μου είναι γεμάτο απο διάφορα υφάσματα,και κάθε φορά που πηγαίνω στην αγορά όλο και κάτι θα πάρω....τρέλλα παιδί μου ασυγκράτητη....την καλησπέρα μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το επιπλάκι το ροζ-μωβ είναι όνειρο! Επίσης μου άρεσε το πράσινο ριγωτό! Τρελαίνομαι να βλέπω τέτοια έπιπλα σε τέτοια χρώματα! Την καλησπέρα μου σε όλη την υπέροχη παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έκρηξη χρωμάτων απαιτεί ο ερχομός της άνοιξης ....ενα πράγμα με την φύση δηλαδή.....φωτίζουμε και χρωματίζουμε με πινελιές γωνίες,δωμάτια και προσθέτουμε το χρώμα που μας αγγίζει περισσότερο τα φιλιά μου και την καλημέρα μου Λίλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου