Δημιουργικές Ιδέες για το Μπάνιο σας!

Εφαρμόζουμε λύσεις αποθήκευσης,στο χώρο του μπάνιου με έξυπνες ιδέες,γνωρίζοντας ότι τα μπάνια είναι συνήθως πολύ μικροί χώροι.Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να αποθηκεύονται για να έχετε περισσότερο και πιο οργανωμένο χώρο στο μπάνιο σας...όπως χαρτί υγείας,πετσέτες,καλλυντικά .Δεκάδες μπουκαλάκια, συσκευασίες προιόντων, απορρυπαντικών δεν είναι εύκολο να μπούν σε τάξη...εάν το μπάνιο σας είναι μικρό.
Όσο περιορισμένος και αν είναι ο χώρος, μπορείτε με εύκολα τρικ να διατηρήσετεε την τάξη.Οι εσοχές αποθήκευσης είναι μόνο ένας τρόπος να το κάνετε αυτό.Δημιουργικά ράφια,και ντουλάπια είναι ένας άλλος...δείτε τις παρακάτω 11 σύνθετες εικόνες,και πάρτε φρέσκιες ιδέες αποθήκευσης για το χώρο του μπάνιου σας! 




Σχόλια

  1. Αχ αχ.... μεγάλο καήμο έπιασες σήμερα Μαρία καθώς σε κανένα σπίτι που έχω ζήσει μέχρι σήμερα, το μπάνιο ήταν όμορφο! Υπέροχες οι προτάσεις σου! Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαράκι! Μου αρέσει πολύ το σημερινό σου θέμα και αυτό γιατί εγώ είμαι από τους ανθρώπους που αντιμετωπίζω το μπάνιο με την ίδια αξία που έχει και ένα σαλόνι. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι περισσότερου δεν δίνουν καμία σημασία στη διακόσμηση του παρά μόνο στα πρακτικά μέρη του δωματίου.Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Δήμητρα...έχω ένα θέμα με τους αποθηκευτικούς χώρους στο σπίτι,νομίζω οτι βοηθά τα άτομα που μένουν να λειτουργούν καλύτερα στο χώρο τους....ξέρω επίσης ότι το"στριμωγμα" φέρνει γκρίνια...γι'αυτό όσο γίνεται να κοιτάς μαζί με τα άλλα και τον αποθηκευτικό χώρο...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Λίλια συμφωνώ μαζίσου και θέλω να τονίσω ότι οι περισσότεροι το βλέπουν το μπάνιο σαν ένα απλό χώρο...είναι όμως σημαντικό να είναι λειτουργικός και όμορφα διακοσμημένος ...όπως το λές σαν ένα σαλόνι....θα ήταν και ωραίος τίτλος της ανάρτησης αυτής πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου